Hoppa mellan underforum

Jonaz

Trådstartare
Jag har ett litet förslag till en i mitt tycke förbättring. När man är inne i ett underforum som består av fler än ett underforum, skulle jag vilja ha en länk längst upp på sidan att hoppa mellan dessa.
Som till exempel på Islandshästforumet så finns det två underforum - gnägg och att ha Islandshäst. Ofta läser jag i ett av dessa underforum och vill sedan hoppa till det andra och läsa trådar där. Då måste jag alltså gå via huvudforumet för att komma dit.

Kanske inte världens jobbigaste sak, men man blir lite less ibland. Är det något som skulle gå att ändra och någon som bukefolket överhuvudtaget skulle vilja?

Med hopp om medhåll :p
/Jonaz

Sv: Hoppa mellan underforum

Ja, det vore kanske inte så dumt. Dessutom borde det vara enkelt att införa genom att lägga länkar i forumbeskrivningen som på Tävling övrigt.

Ett tips om man har vissa favoritforum som man ofta går till är annars att skapa bokmärken. I de flesta webbläsare kan man lägga bokmärken som en knapprad överst i fönstret. Genom att skapa sådana knappar för sina favoritforum så kan man hoppa mellan dem med ett enda klick var man än befinner sig.

Jag förstår egentligen inte vitsen med underforum alls.

Som exempel så fanns det en tråd på underforumet "Att ha körhäst" (I forumbeskrivingen står att där ska diskuteras om allt kring att ha körhäst så som foder o annat). Då någon ställde en fråga om foder till sin körhäst så flyttades den till foderdorumet :confused:
Det förvirrade mig totalt.

Plus att det för många nya är svårt att hitta dessa underforum, varför kunde inte alla forum + underforum finnas listade på vänsterkanten?

/M

Den har jag sett och är bra, men det är just när man är lat och vill hoppa direkt från Islandshästgnägg till Att ha Islandshäst som man skulle vilja ha en direkt länk.

T.ex att det längst upp där det står Bukefalos > Islandshäst > Att ha Islandshäst > tråden att den under där kunde stå Islandshästgnägg också. Eller att man skulle kunna trycka fram underforum i vänstermarginalen.

Och ja, jag vet att det är ett i-landsproblem ;)

/Jonaz

MEN om du är inne på islandgnägg kan du gå direkt till islandshäst och därifrån till samtliga 2 igen.
Finns ju länk längst upp i forumet.

Fattar jag dig fel?

Men det blir ju inget mellansteg utan från gnägg kan man gå till häst
men det är ju inte så jobbigt att klicka 1 gång :D

TS tycker det :)
jag har tänkt på det nångång ibland, men å andra sidan så har jag snabbt bredband och det är inte spec. jobbigt tycker jag...

ja faktiskt :p
det är väl lite av ett i-landsproblem när ett extra klick känns jobbigt, dock, jag har också i-landsproblem ibland och jag vet hur jobbiga dom kan kännas :D

Men det är problemet är självpåtaget ;)

Flyttar man till Öland frivilligt så får man faktiskt stå sitt kast :rofl:

Min bror hävdar fortfarande, mer än 30 år efter vi flyttat därifrån att det bästa med Öland är bron - På hemvägen till Göteborg

Allt för hästen skull :bow:
Men helt fel är det inte men utan hästlivet skulle jag nog inte bo här.

Men det blir ju inget mellansteg utan från gnägg kan man gå till häst
men det är ju inte så jobbigt att klicka 1 gång :D

Det blir ju till att klicka 2 gånger :devil:

Naturligvis är det inte jättejobbigt och jag sitter också på bredband så det tar inte så lång tid, det är väl mest att jag skulle vilja ha det med ett klick.
Så om Gunnar får för sig att ändra detta har han mitt fulla stöd :bow:

/Jonaz, som saknar sin hästö

Lägg forumen i klicklisten på firefox, då kan du växla precis hur du vill :idea:

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 677
Övr. Hund Hej! Tankarna på en till hund har börjat komma, men rasval är lite svårt så jag skulle gärna vilja veta vilken ras ni tror passar mig...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 115
Senast: Lucia999
·
Relationer Lite infekterat ämne för mig just nu men jag ska försöka att inte börja grina av eventuella mothugg:crazy: Jag vill inte ha barn...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
27 116
Senast: Björk
·
Ridning Ja jag tänkte bara starta en liten disskution, kanske lite onödig, jag vet inte. Men jag vill gärna diskutera med andra och deras...
Svar
10
· Visningar
2 533
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama