Hoppa med kanin

Love_Ireland

Trådstartare
Jag har börjat hopp träna vår kanin.. Hon är inte så stor. Korsning mellan Lejon och hermelin ... Hon tycker att de e kul och hoppa.

Men jag har fört för mig att de e lättere för henne att hoppa en oxer(häst språket ) än ett rätt uppstående(häst språket) .. Så är det då lättare för en kanin att hoppa en oxer då alltså ??? Eller hur e det med de ??

Sv: Hoppa med kanin

de är nog olika från kanin till kanin . Mina hoppar mkt bättre när hindret är lite bredare! :smirk:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 989
Senast: zarmino
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
937
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 313
Senast: Raderad medlem 149524
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 747
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar