Hoppa med kanin

Love_Ireland

Trådstartare
Jag har börjat hopp träna vår kanin.. Hon är inte så stor. Korsning mellan Lejon och hermelin ... Hon tycker att de e kul och hoppa.

Men jag har fört för mig att de e lättere för henne att hoppa en oxer(häst språket ) än ett rätt uppstående(häst språket) .. Så är det då lättare för en kanin att hoppa en oxer då alltså ??? Eller hur e det med de ??

Sv: Hoppa med kanin

de är nog olika från kanin till kanin . Mina hoppar mkt bättre när hindret är lite bredare! :smirk:

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 408
Senast: zarmino
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
644
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan... 2
Svar
31
· Visningar
3 370
Senast: ildiko
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
1 032

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Alternativ till försäkring
  • Rehabtid dragna tänder

Hästrelaterat

Tillbaka