Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju kul att åtminstone goda snappade upp den outningenEtt beskydd och jag skyddade förstås Gulle-Gunsan som just hade outat sig som tvilling
Det jag ABSOLUT inte förstod är hur kunde hemlig och bsf hitta varann?
Tjuven hade ju kammat noll innan hon bestal mig.
Uppdatering!!
Detta har nog aldrig hänt i programmets historia
Inför det sista örådet saknas två profiler som verkar ha flytt fältet under natten.
De hittades senare gömda på grannön där the Bachelor UK spelades in. Tyvärr hade de missat att det var Gay-versionen av programmet så de blev genast deporterade tillbaka till Sverige och där sitter de nu på Skavsta flygplats utan en enda limousine i sikte och undrar hur deras fantastiska plan kunde gå så fel......
Sasse och ElenaBelle var de kvarvarande ulvarna
GRATTIS GODA!!!!!!!!
Knappast va
Jag gissade rätt idag Sedan hade jag rätt om Emma. Annars hade vi ganska mycket fel
Schhhhh!
Jag gissade rätt idag Sedan hade jag rätt om Emma. Annars hade vi ganska mycket fel
ANW käkade vi för vi trodde hon var tvilling med Maria.
Gunilla trodde vi inte var tvilling när vi käkade henne för Bollen och Ankan var ju tvillingar
Dig missade vi helt Din roll förstod jag först idag då du visade mig inläggetMig kunde ni väl omöjligt ha missat?
Bsf outade ju att hon var påkommen och att det var jag som kommit på henne ->ej lämpligt käk
Mig kunde ni väl omöjligt ha missat?
Bsf outade ju att hon var påkommen och att det var jag som kommit på henne ->ej lämpligt käk
Du protestera ocksåDet var ju hon som protesterade först
Vi missade detMig kunde ni väl omöjligt ha missat?
Nääääää