Jag var helt, helt säker på att @GW_Persson hade siat mig...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NattDL 2
Borgmästaren lägger en extraröst på Paow
Ficktjuven tjuvar från bollen2
Byfånen siar BSF
Ulvarna käkar Agnes Nicole Winter
Brevbäraren ger paket till …….
fast sista raden där fick du väl inte.....Jag trodde ju att bollen__ var brevis efter denna infon, med ElenaBelle som andra kandidat......iom att hon inte hann in och rösta
Jag???? Jag är god som guld som min nya väninna @MariaMontazami uttrycker det.
jag satt och var supernojig över att GW skulle luras
hur gick det där ihop?Ulvarna käkar Gunilla Persson
MariaMontazami beskyddar Gunilla Persson
Bravo!
Jag tycker det var skönt att vi fann varann till slut!
Ha ha jag nojade att båda ni två lurades, men gullehönan värpte guldägg denna gång.
GW måste ha varit den snälle brevbäraren, för jag fick ett så fint paket. Ett beskydd och jag skyddade förstås Gulle-Gunsan som just hade outat sig som tvilling
Jag fick också fint paket! Tyvärr blev jag käk när jag skulle sia Qristina.
Jag tror aldrig jag fått sia i någon lek, så jag var ju rätt säker på att jag skulle bli käk den natten.
nej precis det fanns ju ingen rad med = inget paket utdelat = bollen__ kunde ha tjuvats på det eller att EB var brevis som inte hann in. Tredje alternativet var att brevis inget skickat......fast sista raden där fick du väl inte.....
Den hade jag bara med i min sammanställning på pappret
eller nähä det var den natten det inte blev ett käkhur gick det där ihop?
eller nähä det var den natten det inte blev ett käk
sorry
Det är inte fy skam.Men du blev skyddad av din egen ängel med de vackra lockarna och underbara tofsarna första gången som styggelserna försökte ge sig på dig
Jag var ju också av banan där. Men fattade du hinten om att din röst vägde tyngre?Jag nojade ju som fanken över att outa oss när det började skrivas att bsf hemlig kunde vara tvillingar
Tack GW för paketet, tyvärr använde jag ju det inte rätt
jag hade omvända roller på er som jag trodde . MM var brevis som hade skickat paket till dig(ett beskydd) för hon fattade ju vad jag försökte sägaJag???? Jag är god som guld som min nya väninna @MariaMontazami uttrycker det.
Tillslut Jag trodde att Ankan var brevis innan det och förstod som ingenting sen klickade det till..Jag var ju också av banan där. Men fattade du hinten om att din röst vägde tyngre?
Känns bra när ni tackar efteråtDet är inte fy skam.
Jag blev rätt nöjd när jag blev käk.
tack själv och tack alla deltagareTack alla för en fantastiskt rolig lek!
Jag har haft otroligt kul att få följa era tankar å funderingar
Å apropå slutet på leken så kom jag och lyan överens om det strax innan DL.
Så inget de kom på själva
Att låta bli att rösta så annars hade jag aldrig vågatTack alla för en fantastiskt rolig lek!
Jag har haft otroligt kul att få följa era tankar å funderingar
Å apropå slutet på leken så kom jag och lyan överens om det strax innan DL.
Så inget de kom på själva
We will NEVER surrender!