Hofors augusti tävling

B

Bettibets

Kommer det några Bukisar till oss? Vi är laddade till tänderna nu efter en hopptävling i åska och regn så då måste det ju bli fint väder nästa tävling ???? Sista chansen att några till kvalar till ponny SM (som lär bli en rätt tunn tillställning annars...)

Sv: Hofors augusti tävling

Jag hoppas få komma till er :) Förhoppningsvis med två hästar, men sånt vet man ju aldrig :grin:

Brukar ni få mycket starter?

Jag funderar på att åka dit, om jag kan övertala mammsen att köra mig.
Blir 100 cm-klassen i sådant fall!

Jag hoppas få komma till er :) Förhoppningsvis med två hästar, men sånt vet man ju aldrig :grin:

Brukar ni få mycket starter?

Det beror på vad man menar med mycket :angel:

Med (gamla) Skåne mått mätt har vi lite, men vi brukar få så att vi blir nöjda. Men i år vet man aldrig.....

Vilket datm ska HRS fälttävlan vara ? Kanske åker upp och fotograferar med min kompis : Vad är det för klasser? Måste ta fälttävlanskortet senare så man kan tävla nästa sommar:P

jag ska rida debutanten... första gången jag kommer till er så det ska bli intressant!

hur brukar vattenhindret se ut?

Hörde lite lösa rykten om att man hoppar in i en lada eller nått, stämmer det? :p

Jodå... men bara i stjärn-klass ;)

Har precis bestämt att alla klasser går över en dag, eftersom det (som väntat) inte blev så många ponnyer

Estivuz är nog gladast att det inte är ett båthus el dyl med vattenanknytning :angel:

;)

Äh! Vad antyder du nu!? :D Men jag hade nog föredragit en torr, varm lada. Jag tycker ft-banorna borde ha uppvärmt vattenhinder- det är faktiskt kallt i vattnet!! Skärpning!:angel:

Tja, med tanke på vädret denna sommar o Estivuz förkärlek för kallvatten bad så är ju faktiskt chansen ganska stor att man får se henne bada igen....:D och eftersom jag tänker hedra tävlingen med min Rosa Närvaro så kan ni GE ER på att jag ska fånga henne på bild när det händer!:devil:

Så på med bikinin Estivuz, offra dig för Bilden nu!:bump:

Vi har klarat oss ifrån de värsta regnvädrena sista tiden (bortsett från hopp-tävlingen då när hela årets nederbörd verkade komma på en dag) så banan är i hyfsat skick för stunden i alla fall :bow:

Sen vet ju alla som varit i Hofors att vatten finns det alltid för dom som vill bada ;)

Den här gången får du se till att bära rosa ordentligt så att alla Norrlänningar förstår vem som är Lillemans matte, Rosa flughuva med bling-bling blir det och kanske vi dristar oss till rosa utstyrsel också

Tja, med tanke på vädret denna sommar o Estivuz förkärlek för kallvatten bad så är ju faktiskt chansen ganska stor att man får se henne bada igen....:D och eftersom jag tänker hedra tävlingen med min Rosa Närvaro så kan ni GE ER på att jag ska fånga henne på bild när det händer!:devil:

Så på med bikinin Estivuz, offra dig för Bilden nu!:bump:

Åh herregud! Du får inte komma! Jag förbjuder dig, jag ställer inte upp på privata foton! :D

Men helt ärligt så funderar jag på att lansera en säkerhetsväst med inbyggda flytkuddar. Ni vet att man kan drunkna i vattengravar va?!

Ok en seriööös fråga, hur stor är bassängen i hofors på ett ungefär? Så jag vet hur många längder jag ska simma för att få ihop 1000 meter :bump:

Ok en seriööös fråga, hur stor är bassängen i hofors på ett ungefär? Så jag vet hur många längder jag ska simma för att få ihop 1000 meter :bump:

Du kan ta bäcken som förbinder de två vatten-hindrena via coffin - brygga 1 - brygga 2 - spökgraven det borde bli ca 300 m.... :D

Alltså drygt 3 svängar :rofl:

PS: Du får samsas med Bävrar och Bäcköring.... ;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 786
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 247
Senast: alazzi
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 515
Senast: Liten
·
Hästvård Vår dotter är inne på sitt sista tävlingsår med vår fantastiska b-ponny och nu går året och hon har knappt hunnit rida igång förrän det...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka