Hofors augusti tävling

Sv: Hofors augusti tävling

Den här gången får du se till att bära rosa ordentligt så att alla Norrlänningar förstår vem som är Lillemans matte, Rosa flughuva med bling-bling blir det och kanske vi dristar oss till rosa utstyrsel också

Behöver jag inte...de kommer att veta när de ser en galning som springer runt banan FÖRE Ryttaren o vildsint ropar på sin häst så han ska springa o hoppa....:D

Gör du det skall du inte bli förvånad om dotter låser in dig i skuffen på bilen e.dyl :devil:

Gör du det skall du inte bli förvånad om dotter låser in dig i skuffen på bilen e.dyl :devil:

Nejdå, hon kommer vara så tacksam SÅÅ för att jag får honom att hoppa...när jag var med Importerad Ryttare så stod jag ju fel på banan så han sprang hem till mig istället för att hoppa de 3 sista hindren...tänker inte göra om den tabben!:rofl::rofl:

Har nu inspekterat de prel startlistorna, kände igen Estivuz o Tiller, några fler bukefalister som ska dit?

Å jag är så glad att dressyren startar sent! Mycket bättre än när arrangörer envisas med att starta 8 på morgonen. :bow:

Vet iaf en till bukare som ska dit (dock inte så aktiv på forumet) - Mollgan, rider 90-klassen.

Nu är jag taggad inför söndagen. Har vart o köpt nytt bett som skall testas idag på terrängträningen. Hoppas verkligen det funkar.
Det verkar bli fint väder också! (hoppas på över 20-grader i vattenhindret)

Kikade precis på startlistorna... och varför har My och Frida bytt hästar med varandra ?!?!
Är det för att rida DM och inte känna sig överkvalificerad?

Om du stryker det där med DM så, ja som en kul grej som dom bestämde sig för redan i Mantorp i våras och hopp-kvalade sen i maj.

Nån liten vadslagning är nog inblandad också tror jag :angel:

det blir en tävling i tävlingen för dom alltså.
Kul blir det säkert, nyttigt att rida andras hästar :)

Å jag är så glad att dressyren startar sent! Mycket bättre än när arrangörer envisas med att starta 8 på morgonen. :bow:

Jag får hoppas att det är fler som tycker som du nu... så att man inte blir nackad nu när man lägger ut tiderna och de sista bara har en knapp timme mellan hoppning och terräng :crazy:

Jag får hoppas att det är fler som tycker som du nu... så att man inte blir nackad nu när man lägger ut tiderna och de sista bara har en knapp timme mellan hoppning och terräng :crazy:

Fast det brukar ju vara ngn som vill ha senare tid så det löser sej :laugh:
Annars får det väl gnälla :cool:

Hur man än gör så gnäller alltid någon istället för att vara tacksam att de arrangeras tävlingar.

Jo, det är ju svårt att få alla nöjda. Jag skulle dock inte ha något emot att rida terrängen nära inpå. Man får ju se till att vara där i tid bara så man hinner med bangång etc. Men så slipper man rida fram en massa, så man sparar ju egentligen tid - blir inte så lång tävlingsdag. :idea:

KL

Jag kommer fota tävlingar imorgon och min kompisar också varav den ena tjejen fotar med systemkamera.

Hoppas på en härlig dag :D

Ok en seriööös fråga, hur stor är bassängen i hofors på ett ungefär? Så jag vet hur många längder jag ska simma för att få ihop 1000 meter :bump:

Enligt säkra källor så kan du ju själv svara på den frågan nu :devil:

Enligt säkra källor så kan du ju själv svara på den frågan nu :devil:

Och jag skulle vara blixtsnabb och kontakta en viss ÖD för att beskriva badet och skicka några papper till han.....;)

Snart kommer nog Novali´s beskrivning av sin andra Norrlands resa och om Lillemans bravader :bow:

Jättebra tävlingar idag :bow: :bump: Var roligt att se My och Frida byta hästar också ^^
Dem som vill ha mejl till min kompis som fotar med systemkamera. Skicka PM ;)
Hon brukar ge bort bilderna och enligt mig och många andra fotar hon mkt bättre än horsepix bilder :cool:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 786
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 247
Senast: alazzi
·
Hästvård Min häst har just konstaterats ha kotledsinflammation, vänster fram, efter att ha varit "trasig" hela det här året. Och jag är lite...
Svar
16
· Visningar
3 515
Senast: Liten
·
Hästvård Vår dotter är inne på sitt sista tävlingsår med vår fantastiska b-ponny och nu går året och hon har knappt hunnit rida igång förrän det...
Svar
1
· Visningar
915
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka