hjoko - kval till SM?

Kickis

Trådstartare
"En tävling för var dag" står de om hjo-ko. då undrar jag; Räcker det med att man är med på hjo ko under två dagar(att de kommer räknas som två tävlingar) för att anmäla sig till kvalet till SM. Eller förstår jag fel???? :confused:

Ja det är helt rätt har du startat två dagar på hjoko vilka grenar spelar ingen roll så får du vara med i RM kvalet i vilken gren du vill... Du behöver alltså inte ha startat de klasser som du tänker kvala till på RM:et!!!!
Jag är själv med och arrangerar båda tävlingarna så jag kan försäkra dig om att det är så!!!!!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 115
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 978
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 623
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 732
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar