SKOGSRÅA

Trådstartare
Är det inte dags för en tråd med Hjo-ko.vilka som ska dit och tävla :bow: Och för oss som ska sitta på läktarna och tjoa.:banana:
Har bokat tältplats under veckan och det var tydligen én hel del bokningar redan så de som har tänkt sig ner bör nog kontakta de på Abrahamstorp. Det satsas en hel del bla kommer det att vara fem band som ska spela, några på fre och några på lör, och det byggs om en del efter vad jag förstod.Så nu är våra(min och ungarnas) semesterplaner påbörjade iallafall. Så finns det några bukefolk som har tänkt sig dit:d

Sv: Hjo-ko

när är det Hjo-Ko? Det är ju en underbar utsikt där!!!

Jag tar en sak i taget.
Jag tycker det varit så B där alla ggr jag varit där och tittat.Ang allt runt omkring. Dom behöver göra ett ordentligt LYFT tycker jag.:eek::(

Men som någon sa,så har dom ju "underbar utsikt där"!!!

Tror att de har gjort en del jobb inför årets tävlingar där. Jag har kollat proppen och håller för nävarande utredande samtal med mig själv huruvida klokt det är att utsätta sig för en startanmälan på A-nivå. Vi får väl se om vettet eller förståndet segrar. Har ju ett par veckor på mig för dessa inre strider:angel::devil:

Så som jag har uppfattat det så ska det bli en ordentlig ändring på det ena och andra.

Till TS: Jag jobbar så det blir bara resa över dagen..antagligen på fredagen och bara som publik.

Jo de håller på för fullt efter vad jag förstod på Gunilla, om jag fatta rätt så skulle de ordna med kommunalt vatten och drog ledningar för det nu. :)
Sen att det behövdes ett lyft det är ju hur man tar det (man får väll ha lite coopingförmåga) det är ju vad man jämför med bla, För mig och sôstra mi så har det varit perfekt när vi har haft småungarna med oss, de orkar inte sitta på en läktare hela tiden och området för publiken är lagomt stor så de kan knalla runt och man behöver inte vara orolig att de ska komma i vägen för hästar och bilar(tyvärr inträffa en olycka med en bil inblandad ifjol men det var den mänskliga faktorn och som tur var gick det förhållandevis bra)
och utsikten det är inte bara någon som sa, när solen skiner och ha Vätterns blåa vatten som bakgrund till ridbanan sämre vyer kan man ha:smirk:

Kan hålla med om att anläggniongen kanske inte är den bästa, men med den sköna stämming det ofta är där kompenserar det de hela. Kommer säkerligen åka dit som publik i alla fall nån utav dagarna.

Jag tycker d e trevligt där o fin omgivning lite småsaker kan väl rättas till men jag e gla ändå o sitta o titta på pållarna..

Tror att de har gjort en del jobb inför årets tävlingar där. Jag har kollat proppen och håller för nävarande utredande samtal med mig själv huruvida klokt det är att utsätta sig för en startanmälan på A-nivå. Vi får väl se om vettet eller förståndet segrar. Har ju ett par veckor på mig för dessa inre strider:angel::devil:

Har de gjort nåt åt banan än då.......:angel:

Ner sk jg i alla fall.. men sen om det blir med pålle eller inte.. det var ju det med.. pållen fixar det, men jag? nja, kanske skrapar med foten i år och återkommer med pålle nästa år... :devil:

Ner sk jg i alla fall.. men sen om det blir med pålle eller inte.. det var ju det med.. pållen fixar det, men jag? nja, kanske skrapar med foten i år och återkommer med pålle nästa år... :devil:

:) det såg ju bra ut det jag hann att se uppe i Eda så du behöver inte stå och skrapa med foten iallafall för den skull. men det kan vara kul att bara vara och sitta och titta på oxå. :D

:) det såg ju bra ut det jag hann att se uppe i Eda så du behöver inte stå och skrapa med foten iallafall för den skull. men det kan vara kul att bara vara och sitta och titta på oxå. :D

Någon ska ju komma sist också.. så är det bara.. :smirk:
Men vet inte om jag har transporten då.. det är så när man delar inom la familja lixsom.. den ena ska på trav och den andra ska på rid evenemang. :D Men vad jag vet så finns det att hyra....:angel:
Grymt sugen är jag på Pleasure och trailen i alla fall nere på Hjo. :d

Jag ska dit och tävla!
Trail, W. Horsemanship, Versitale Horse och Ranch Trail förhoppningsvis...:banana:

:) ja då finns det en att hålla tummarna för :banana:
och så får vi peppa Mia L och Chex så de kommmer iväg:bump:

Ja ska dit och tävla Barrel race pole bending team sorting team pennig och western riding, ev free style reining..

jag ska dit o tävla team penning/sorting o sen tävlar johan fridberger min häst i reiningen....
tycker alla kagar för ingenting!det är väl western eller?
hur tror ni folk levde förr?de galopperade som tokar på sina hästar i skogen inte var det 100% jämnt där inte.............

Men snälla du, du kan ju inte jämföra en modern westerntävling med hur folk red förr i tiden?

Om underlaget är dåligt hoppas jag att du kan känna av det och rida därefter, inte som dom red förr, "galopperande som tokar´" på kasst underlag, för din hästs skull!

Senast ändrad:

Då blir det att tjoa extra högt :)för i barrelrace och poel bending så har Rosie B en egen liten minifan-klubb bestående av två nioåringar och en femåring.nioåringarna talade om redan för tre år sen att de skulle ner till Hjo och tävla så som Rosie på ponnyn här hemma (tror inte ponnyn är lika förtjust i tanken som de:eek:);)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har stora problem med min motivation och det ställer till mycket problem då jag är egenföretagare, har en del djur och gård. Jag...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: susanne
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära...
2
Svar
32
· Visningar
9 298
Senast: lilstar
·
Relationer Jag behöver hjälp att reda i mina tankar. Jag lever sedan knappt fem år tillsammans med mannen som jag var säker på var "mannen i mitt...
2 3
Svar
55
· Visningar
15 447
Senast: Korven
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 482
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?