R

reykurboy

Jaha, nu e ju hjo-ko slut.. Va tyckte ni om det?? Ja var bara där på lördag å då va de kul iallafall.. :) Bra med så blandat med klasser!!
Å så vill ja passa på å säga grattis till mina stallkamrater Marie å katarina för bra placeringar!!! :p :bump:

Marie vann 3 klasser, tvåa 1 gång å trea 2 gånger.. :)
Katarina vann två klasser, tvåa 1gång å sen blev hon väl femma å sexa i nån klass.. :)
Tror att resultaten va så iallafall.. Kan ha missat nått.. :crazy:
Hursomhelst sågick det superbra för dom!!

Hahahaha..!
Hjo Ko blir ju bara bättre och bättre.
Jag har inte haft så roligt sen.. ja, jag vet inte när.
Succé!

:bow:

jag tyckte det var väldigt dåligt med folk!om man jämför med för ett par år sen när jag var där.. så söndagen var de ju knappt någon där, en läktare full ungefär..
tyckte det var dåligt med folök om man tänker på all reklam de har sänt ut..
men kul hade jag ändå=)

jag tyckte det var lite dåligt med folk...
mycket mer förra året... annars har jag inget att klaga på...

Vi var där på lördagen (vovven var inte med) och det var bra cutting tycker jag. Kul att se att Mad Max gick så bra, visst var det han som hade problem med publiken tidigare :confused: Om det är han så måste hon ha gjort ett fantastiskt jobb med honom.

Jo det var han, han e mycket bättre nu!!
Tunnan mot publiken gillar han dock int ännu..

;) Skulle jag me tyckt.... jag skulle inte vilja springa mot några som skriker o har sig...*ler*....

Hon har gjort ett jättebra jobb Marie.... :bow:

hej...nä jag med den lila hatten var inte prisutdelare.... var bara med i ponny patrullen å busade lite.... å jobbade lite på övriga ställen....

en riktigt rolig tävling...ett bra atälle att fylla år på måsta jag ju säga efter som jag fyllde sista dan på hjo ko.... förstår inte hur alla får reda på att man fyller år men det får dom tydligen....

lite dåligt med folk både torsdag och söndag tycker jag.... även lite dåligt ös på kvällarna jämfört med andra år tycker jag.....
men men det blir ju säkert bättre till nästa år..... :bow: :bow: :bow:

Nope...men prisutdelare va jag... inte ute på banan så många ggr men hade brun hatt och vinröd skjorta....
hjälpte till lite överallt....

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 507
Senast: MML
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 728
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 468
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka