Hjärtat brister...

Status
Stängd för vidare inlägg.

YorkWann

Trådstartare
När en pappa väljer ett av sina barn. :(

Han vill inte träffa yngsta sonen, för det är "jobbigt". Äldsta sonen ser han några timmar varannan helg, och det verkar funka. Men hur kan man välja bort ett av sina barn? :(

Sv: Hjärtat brister...

För mig är det obegripligt...

Varför är den yngre "jobbigare" att träffa än den äldre?

*tröstkramar*

Ja, säg det.... Det har jag undrat över sedan jag var sex år och min pappa kom på min och min tvillingbrors födelsedag för att uppvakta.

Min pappa hade bara ett paket med sig. Jag kan ju berätta att det inte var till mig... det var ofta såna situationer.

Lyckligtvis är gubben död nu, jag hade turen att han dog i mina armar så jag kunde förlåta honom. Väldigt skönt att han är borta för då slipper jag bli ledsen och besviken och jag har frid i mitt sinne...

mvh Eva

När en pappa väljer ett av sina barn. :(

Han vill inte träffa yngsta sonen, för det är "jobbigt". Äldsta sonen ser han några timmar varannan helg, och det verkar funka. Men hur kan man välja bort ett av sina barn? :(

Fy f*n. Han borde inte inte få träffa någon utav dom då:mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 400
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 919
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Det var Hanna Hellquist som skrivit flera krönikor om hur hon kämpar med ofrivillig barnlöshet, IVF, infrysta ägg och missfall, senaste...
6 7 8
Svar
152
· Visningar
11 332
Senast: Praefatio
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 619

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka