annie_cool

Trådstartare
hej bet inte hur jag ska skriva detta det är ju en liten pinsam fråga men det är så att jag såg när jag ja ni vet nog när jag skulle torka mig så var det blod där vad är det? De har hänt några gånger men det brukar inte vara så farligt tror jag.Är det nått att oroa sig för?

hej bet inte hur jag ska skriva detta det är ju en liten pinsam fråga men det är så att jag såg när jag ja ni vet nog när jag skulle torka mig så var det blod där vad är det? De har hänt några gånger men det brukar inte vara så farligt tror jag.Är det nått att oroa sig för?

Det bästa är att boka tid på hälsocentralen för ett läkarbesök! Vad det är eller beror på ska man inte bedöma via internet.

Jag gillar inte att skriva såna saker men Rumpan då elelr baken om man vill säga så har upptäckt ett sår som är där kan avföringen ha kommit emot såret och på sätt att det ha kommit blod där att såret har öppnats?

Om jag minns rätt så har du problem med kosten, svårt att äta "bra" och gärna äter sånt som kanske inte håller igång magen? Och glömmer bort att dricka vatten (men gärna läsk, har jag för mig?) om det är så, så kan det helt "enkelt" ha varit så att du var hård i magen och så (ursäkta detaljerna nu...) blev det kanske som sprickor, och att det är de som blöder?
Se till att hålla rent, kan du be någon i din närhet att rådfråga vården, om du inte vill göra det själv? Vissa landsting har då att man genom 1177.se kan skriva och fråga om man undrar över något och om man borde söka hjälp för det.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 751
Senast: MissFideli
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 525
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Hej! Vi har en 5-årig D-ponny som vi haft i ca 3-månader, han har nu börjat visa sig aggresiv vid matning i boxen, när han ska få sin... 2
Svar
20
· Visningar
1 282
Senast: fijja
·
Hundhälsa Hej alla! Vi trodde vår lilla löpte första gången för någon dryg månad sedan - hon började kissa hela tiden, blev superkelig, verkade få...
Svar
6
· Visningar
714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka