bumpo
Trådstartare
Just nu känner jag mig inte så awesome... men jag försöker iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just nu känner jag mig inte så awesome... men jag försöker iaf.
Glöm för guds skull inte gungstolen kvinnaTrodde livet bestod av vin, Thåström och choklad
JAAAAAAA!!!Hum....jag och @bumpo kanske skulle kunna ta en roadtripp mot de rökta räkornas förlovade land frammåt hösten
Det borde vara en männsklig rättighet att ha en gungstol!Glöm för guds skull inte gungstolen kvinna
Glöm för guds skull inte gungstolen kvinna
Det borde vara en männsklig rättighet att ha en gungstol!
När? När du behöver varva ner och landa i dig själv.Jag har en altan som jag ALDRIG sitter på. I teorin är det trevligt med en altan att sitta på. Men det är själva sittandet som det faller på. När skulle jag sitta och göra ingenting? Och varför?
Fast just det gör jag inte bäst sittandes utan gående.När? När du behöver varva ner och landa i dig själv.
Varför? Ge själen och tanken en chans att hinna ikapp.
Sitt där och läs på buke?Jag skulle kunna tänka mig att ha en gungstol.
I teorin alltså.
Jag har en altan som jag ALDRIG sitter på. I teorin är det trevligt med en altan att sitta på. Men det är själva sittandet som det faller på. När skulle jag sitta och göra ingenting? Och varför?
Får jag träffa dig också då? *hoppar runt som en glad hundvalp*JAAAAAAA!!!
Mot huvudstaden minus 4 mil.Det beror på åt vilket håll det är.
Ja, det @mandalaki gjorde fick mig nästan att bli helt tårögd.Det är helt överväldigande med mängden respons jag har fått. @mandalaki som ringde in till psykakuten när jag inte kom fram, alla som erbjudit stöd i såväl telefonform som pm som i tråden. Jag trodde aldrig någonsin att det skulle engagera så många på så intima plan det faktiskt gjort. @Voff är en riktig klippa. På alla sätt. Hon tycker tydligen fortfarande om mig trots att jag lurade in henne på en viss choklad den där natten mes gungstol, vin, fina hundarna och Thåström.
Ja, du och alla andra är ju en del i detta också. Utan att jag kunnat (läs tillåtit) mig att så brutalt ärligt gå in på djupet i mig själv hade jag inte sökt hjälp. Inte nu iaf. Så återigen tack!
Så någonstans på ostkusten dårå. Orkar inte börja gissaMot huvudstaden minus 4 mil.
Men exakt. Det är helt otroligt underbart och fantastiskt!Ja, det @mandalaki gjorde fick mig nästan att bli helt tårögd.
Så himla fint!
Och alla andra, mig själv också inräknad.
Det ger en sån otrolig känsla av samhörighet. Helt otroligt egentligen.
På ett forum och allt. Wow!