Nu har jag tillbringat ett par timmar med Northernlion och the binding of Isaac. Och en snabbis med världens bästa Gangster i telefon. Nattpersonalen tycker att jag borde försöka sova så dags att försöka ignorera snarkningarna och sömnpratandet från mina rumskamrater och försöka sluta de melerade...

Tack alla för alla fina, stöttande, peppande och upplyftande ord idag. Ni gör så otroligt mycket för mig att ni anar inte.

Jag hoppas att jag inte missat att svara allt för många. Verkligen från djupet av mitt hjärta Tack alla som skrivit eller som bara läst och oroat sig! Ni är helt fantastiska varenda en av er!!!
 
Det här är tortyr. Inte nog med att det snarkas högt, det verkar som om personen i fråga lider av sömnapné också.
 
Åh, vad många svar du har fått. Det är underbart!
Det visar hur mycket engagemang det finns. Sånt gör mig varm. :love:
Det är så fint att något sånt här kan engagera och föra samman människor till att faktiskt bry sig om en medmänniska som mår dåligt och behöver stöd.

Till stor del tror jag det beror på att du, @bumpo är en alldeles fantastisk människa som så ärligt och naket berättat och lämnat ut dig själv när du mått som allra sämst.
Du har visat en otrolig tillit till människor som du egentligen inte känner (voff m.fl undantaget) och det är faktiskt riktigt stort. :bow:

Du har tackat mig och många andra för att vi funnits här för dig.
Jag skulle vilja tacka dig för att jag har fått vara en del av ditt liv genom buke. Tänker framförallt på några svåra nätter med mycket ångest och svåra känslor då vi var några stycken som gick igenom den värsta ångesten tillsammans med dig.
Och att kontakta psykakuten, ta sig dit och stå utanför och gå in.
Jag var med hela tiden, så förbannat otålig. Ville bara skrika "åk dit, gå in"! :o
Det är riktigt stort!
Det känns faktiskt väldigt.....:up: hedrande och det är alldeles underbart att få känna sig behövd. Att få ett förtroende. :heart
Med risk för att det blev lite fånigt..........:up: detta inlägg kanske är och blir mitt mest högtravande här på Buke :o, men det är verkligen så det känns.
Så, tack @bumpo du har gett mig väldigt mycket tillbaka. :heart

Och jag vill gärna vara med på fortsättningen att få höra hur det går för dig. ;)
 
Åh, vad många svar du har fått. Det är underbart!
Det visar hur mycket engagemang det finns. Sånt gör mig varm. :love:
Det är så fint att något sånt här kan engagera och föra samman människor till att faktiskt bry sig om en medmänniska som mår dåligt och behöver stöd.

Till stor del tror jag det beror på att du, @bumpo är en alldeles fantastisk människa som så ärligt och naket berättat och lämnat ut dig själv när du mått som allra sämst.
Du har visat en otrolig tillit till människor som du egentligen inte känner (voff m.fl undantaget) och det är faktiskt riktigt stort. :bow:

Du har tackat mig och många andra för att vi funnits här för dig.
Jag skulle vilja tacka dig för att jag har fått vara en del av ditt liv genom buke. Tänker framförallt på några svåra nätter med mycket ångest och svåra känslor då vi var några stycken som gick igenom den värsta ångesten tillsammans med dig.
Och att kontakta psykakuten, ta sig dit och stå utanför och gå in.
Jag var med hela tiden, så förbannat otålig. Ville bara skrika "åk dit, gå in"! :o
Det är riktigt stort!
Det känns faktiskt väldigt.....:up: hedrande och det är alldeles underbart att få känna sig behövd. Att få ett förtroende. :heart
Med risk för att det blev lite fånigt..........:up: detta inlägg kanske är och blir mitt mest högtravande här på Buke :o, men det är verkligen så det känns.
Så, tack @bumpo du har gett mig väldigt mycket tillbaka. :heart

Och jag vill gärna vara med på fortsättningen att få höra hur det går för dig. ;)
Det är helt överväldigande med mängden respons jag har fått. @mandalaki som ringde in till psykakuten när jag inte kom fram, alla som erbjudit stöd i såväl telefonform som pm som i tråden. Jag trodde aldrig någonsin att det skulle engagera så många på så intima plan det faktiskt gjort. @Voff är en riktig klippa. På alla sätt. Hon tycker tydligen fortfarande om mig trots att jag lurade in henne på en viss choklad den där natten mes gungstol, vin, fina hundarna och Thåström. :rofl:

Ja, du och alla andra är ju en del i detta också. Utan att jag kunnat (läs tillåtit) mig att så brutalt ärligt gå in på djupet i mig själv hade jag inte sökt hjälp. Inte nu iaf. Så återigen tack!
 
Här kommer lite wiiiii till bästa @bumpo:

Very-Funny-Animal-Faces-14.jpg

440e60406318399e9573ccba2e501942.jpg

dbbb04212da8da8a6153eada5931449b.jpg
 
Det är helt överväldigande med mängden respons jag har fått. @mandalaki som ringde in till psykakuten när jag inte kom fram, alla som erbjudit stöd i såväl telefonform som pm som i tråden. Jag trodde aldrig någonsin att det skulle engagera så många på så intima plan det faktiskt gjort. @Voff är en riktig klippa. På alla sätt. Hon tycker tydligen fortfarande om mig trots att jag lurade in henne på en viss choklad den där natten mes gungstol, vin, fina hundarna och Thåström. :rofl:

Ja, du och alla andra är ju en del i detta också. Utan att jag kunnat (läs tillåtit) mig att så brutalt ärligt gå in på djupet i mig själv hade jag inte sökt hjälp. Inte nu iaf. Så återigen tack!

Trodde livet bestod av vin, Thåström och choklad:eek:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 151
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp