bumpo
Trådstartare
Jag vet det. Det är jag så tacksam över. Är helt överväldigad av all värme jag får här.Och skulle du halka så finns buke där och kan puta upp dig på banan igen. Vi släpper inte bara för att det värsta är över.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet det. Det är jag så tacksam över. Är helt överväldigad av all värme jag får här.Och skulle du halka så finns buke där och kan puta upp dig på banan igen. Vi släpper inte bara för att det värsta är över.
Tid är typ det enda jag har just nu. Och jag har lovat mig själv att inte stressa det här.
Den nya bumpo ska vara den bästa bumpo possible.
Tack! Och du är, och kommer alltid vara den bästa Mitra possible.För mig är du alltid och kommer alltid att vara den bästa bumpo possible
Tack! Jag hoppas och tror verkligen att jag kommer få/ta mig den tiden. Jag måste. Har ju trots allt tummat med mina syskonbarn att inte försvinna igen innan jag är typ 150. Kan ju inte svika dem.@bumpo skickar en stor kram till dig. Hoppas att du nu får den tid du behöver för att bara fokusera på dig själv och ditt mående även om det kommer att vara väldigt jobbigt bitvis. Glad att du sökt den hjälp du behöver nu.
Och när livet vill så är du med oss och äter gott på restaurang du finns i mina tankar!Tack! Jag hoppas och tror verkligen att jag kommer få/ta mig den tiden. Jag måste. Har ju trots allt tummat med mina syskonbarn att inte försvinna igen innan jag är typ 150. Kan ju inte svika dem.
Hur ska jag kunna bli arg på någon som bryr sig?
Jag ska försöka att vara så väl stolt som ge mig beröm. Och när jag halkar så kan jag ju alltid komma tillbaks och lösa allt fint som ni underbara skriver här.
Men tack! Jag ska. Eller i alla fall försöka.Även jag hör till de som följt din tråd i tysthet. Andra har redan formulerat sig så mycket bättre än vad jag kunnat.
Jag önskar dig allt väl bumpo - du e grym, du klarar det här!
Du är redan den bästa...and the onley bumpo....Tid är typ det enda jag har just nu. Och jag har lovat mig själv att inte stressa det här.
Rent generellt tycker jag faktiskt att jag rockar. Typ. Eller iaf har ett rätt skönt gung emellanåt. Jag behöver bara hjälp med att hitta det igen och kunna hålla kvar det.Bra plan. Acceptansen är jätteviktig o att se sig själv för den man är. Man är egentligen rätt fett grym!
Av min erfarenhet i ämnet så kommer man ut på andra sidan efter en livskris...o.... ROCKAR FETT!!
Det är iofs sant.Du är redan den bästa...and the onley bumpo....