@bumpo skickar en stor kram till dig. Hoppas att du nu får den tid du behöver för att bara fokusera på dig själv och ditt mående även om det kommer att vara väldigt jobbigt bitvis. Glad att du sökt den hjälp du behöver nu.
 
@bumpo skickar en stor kram till dig. Hoppas att du nu får den tid du behöver för att bara fokusera på dig själv och ditt mående även om det kommer att vara väldigt jobbigt bitvis. Glad att du sökt den hjälp du behöver nu.
Tack! Jag hoppas och tror verkligen att jag kommer få/ta mig den tiden. Jag måste. Har ju trots allt tummat med mina syskonbarn att inte försvinna igen innan jag är typ 150. Kan ju inte svika dem.
 
Även jag hör till de som följt din tråd i tysthet. Andra har redan formulerat sig så mycket bättre än vad jag kunnat.


Jag önskar dig allt väl bumpo - du e grym, du klarar det här!:heart
 
Jag ska försöka att vara så väl stolt som ge mig beröm. Och när jag halkar så kan jag ju alltid komma tillbaks och lösa allt fint som ni underbara skriver här.

Bra plan. :) Acceptansen är jätteviktig o att se sig själv för den man är. Man är egentligen rätt fett grym!

Den nya bumpo ska vara den bästa bumpo possible.

Av min erfarenhet i ämnet så kommer man ut på andra sidan efter en livskris...o.... ROCKAR FETT!!

:)
 
Bra plan. :) Acceptansen är jätteviktig o att se sig själv för den man är. Man är egentligen rätt fett grym!



Av min erfarenhet i ämnet så kommer man ut på andra sidan efter en livskris...o.... ROCKAR FETT!!

:)
Rent generellt tycker jag faktiskt att jag rockar. Typ. Eller iaf har ett rätt skönt gung emellanåt. Jag behöver bara hjälp med att hitta det igen och kunna hålla kvar det.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 151
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp