Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men du är modig och klok som är där!Det är seriöst urtråkigt på avdelningen...
Beroende på hur länge du blir kvar kanske jag tittar förbi en sväng med@Vallmo mamma och pappa kom med både laddare, surfplatta, böcker och korsord idag. Nu känns livet lite lättare.
@Trissa ååh, det ska jag komma ihåg. Hehe
@Voff besök är alltid trevligt. Vi kan ju höras på chatten fram över.
@mandalaki men tack! Jag kände att jag faktiskt inte hade något val.
Vad bra! Då har du lite underhållning.@Vallmo mamma och pappa kom med både laddare, surfplatta, böcker och korsord idag. Nu känns livet lite lättare.
@Trissa ååh, det ska jag komma ihåg. Hehe
@Voff besök är alltid trevligt. Vi kan ju höras på chatten fram över.
@mandalaki men tack! Jag kände att jag faktiskt inte hade något val.
Den här tråden har 10 874 visningar. Det säger en hel del om hur mycket bukefalisterna bryr sig om hur du mår.
Så många? Wow ser inte visningarna på mobilen... det är ju helt sjukt egentligen.Den här tråden har 10 874 visningar. Det säger en hel del om hur mycket bukefalisterna bryr sig om hur du mår.
Vallmo är i inte ensam om att vara lugnare nu.
Den här tråden har 10 874 visningar. Det säger en hel del om hur mycket bukefalisterna bryr sig om hur du mår.
Vallmo är i inte ensam om att vara lugnare nu.
Massa kramar och enbart fokus på dig nuSå många? Wow ser inte visningarna på mobilen... det är ju helt sjukt egentligen.
Men skönt att ni känner er lite lugnare iaf.
Det är nog så. Just nu, i det här läget, har jag inte helt lätt för att ta in eller tänka mig in i hur andra är eller har det. Jag har liksom nog med mig själv. Vilket nog inte är så jävla konstigt egentligen. Bara ovant för mig. Jag har ju under så lång tid tryckt undan hur jag mår och känner för att fokusera på andra. Kanske inte det smartaste jag gjort i livet.@bumpo De flesta av oss är dåliga på att ha tråkigt, orsakerna varierar. Jag tycker du är jätteduktig och du fixar det!
Det är så imponerande att du har lyckats vara så öppen och rak i tråden, jag tror du har hittat nyckelen till din "safe".
Buke är rätt jävla fantastiskt faktiskt. Utan all pepp och stöd vet jag inte om jag orkat be om hjälp.Jag har också följt din tråd i tysthet. Mycket bra har sagts så jag har inte tyckt att jag har något att tillägga. Känns dock bra att du tagit det beslut du nu har och jag hoppas att du orkar vara öppen så du kan få den hjälp du behöver. Skiten du drar runt på skulle sänka alla till botten så det finns ingen anledning att skämmas för det. Mitt bästa tips är att komma ihåg att ju mer öppen du orkar vara desto bättre förutsättningar till hjälp. Önskar dig allt gott och du finns i mina tankar