@Vallmo mamma och pappa kom med både laddare, surfplatta, böcker och korsord idag. Nu känns livet lite lättare. :D

@Trissa ååh, det ska jag komma ihåg. Hehe

@Voff besök är alltid trevligt. Vi kan ju höras på chatten fram över.

@mandalaki men tack! Jag kände att jag faktiskt inte hade något val.
Vad bra! Då har du lite underhållning.
Har du eget rum eller delar du?

Jag ska erkänna något jättefånigt.....:o...fast det kanske det inte är........;)..... men jag känner mig så lugn nu när du är inlagd. :o
Jag har gått runt och oroat mig ganska mycket, tror jag.

Hoppas du har det bra och att du känner att du inte behöver kämpa med att hålla ihop dig så mycket. :heart
Kram! :heart
 
@bumpo många som läser men inte skriver.

Jag tex tycker att så mycket bra har redan skrivits att jag inget klokt har att tillägga. Det gör så många andra så mycket bättre än mig i den här tråden.

:heart :heart
 
Jag läste precis igenom hela tråden. Det var rätt otäckt ibland. Jag kände inte igen en del av mina egna inlägg... antar att det säger endel om hur illa det var/är.

Känns enormt lättande bara att faktiskt ha tagit steget att öppna mig. Nu kan det bara bli bättre...

Återigen tack och wow till alla!!!
 
@bumpo Jag hör till dom som inte har skrivit så mycket men följt tråden hela tiden. Jag är såååå lättad över att du blir omhändertagen i trygga händer. Landa i känslan av tråkighet och enformighet. Det skall vara nyttigt efter en sådan period som du har varit igenom (enl min kompis psykdoktorn).
Kjempeklem till dig:heart:heart:heart
 
@Thomasine jag vet att det ska vara bra. Jag är bara väldigt dålig på att ga tråkigt och enformigt. Antar att det varit en flykt i större delen av litt liv för att slippa ta tag i det där svarta jobbiga. Men jag försöker faktiskt göra det. Även om det är snorjobbigt.
 
Jag har också följt din tråd i tysthet. Mycket bra har sagts så jag har inte tyckt att jag har något att tillägga. Känns dock bra att du tagit det beslut du nu har och jag hoppas att du orkar vara öppen så du kan få den hjälp du behöver. Skiten du drar runt på skulle sänka alla till botten så det finns ingen anledning att skämmas för det. Mitt bästa tips är att komma ihåg att ju mer öppen du orkar vara desto bättre förutsättningar till hjälp. Önskar dig allt gott och du finns i mina tankar
 
@bumpo De flesta av oss är dåliga på att ha tråkigt, orsakerna varierar. Jag tycker du är jätteduktig och du fixar det!

Det är så imponerande att du har lyckats vara så öppen och rak i tråden, jag tror du har hittat nyckelen till din "safe".
Det är nog så. Just nu, i det här läget, har jag inte helt lätt för att ta in eller tänka mig in i hur andra är eller har det. Jag har liksom nog med mig själv. Vilket nog inte är så jävla konstigt egentligen. Bara ovant för mig. Jag har ju under så lång tid tryckt undan hur jag mår och känner för att fokusera på andra. Kanske inte det smartaste jag gjort i livet.

Men tack! Jag har inte tänkt på det så. Jag har bara varit i desperat behov av hjälp och att faktiskt få höra att jag också förtjänar att må bra.
 
Jag har också följt din tråd i tysthet. Mycket bra har sagts så jag har inte tyckt att jag har något att tillägga. Känns dock bra att du tagit det beslut du nu har och jag hoppas att du orkar vara öppen så du kan få den hjälp du behöver. Skiten du drar runt på skulle sänka alla till botten så det finns ingen anledning att skämmas för det. Mitt bästa tips är att komma ihåg att ju mer öppen du orkar vara desto bättre förutsättningar till hjälp. Önskar dig allt gott och du finns i mina tankar
Buke är rätt jävla fantastiskt faktiskt. Utan all pepp och stöd vet jag inte om jag orkat be om hjälp.

Det är nog så. Tom läkaren jag pratade med idag var förvånad över hur pass klarsynt jag faktiskt är. Så det är kanske inte konstigt att jag är på väg att krascha totalt.

Jag är faktiskt lite stolt över att jag klarade av att dels be om hjälp och dels att jag faktiskt fixade att vara så pass öppen som jag varit.

Tack!
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 151
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp