Det är nog så. Just nu, i det här läget, har jag inte helt lätt för att ta in eller tänka mig in i hur andra är eller har det. Jag har liksom nog med mig själv. Vilket nog inte är så jävla konstigt egentligen. Bara ovant för mig. Jag har ju under så lång tid tryckt undan hur jag mår och känner för att fokusera på andra. Kanske inte det smartaste jag gjort i livet.

Men tack! Jag har inte tänkt på det så. Jag har bara varit i desperat behov av hjälp och att faktiskt få höra att jag också förtjänar att må bra.
Det finns en tid för allt. Kanske är detta din tidpunkt för att vända dig till dig själv istället för att koncentrera dig på andra.

Bukes värme finns för dig.
Klart att du kan ha det bra. Man behöver inte förtjäna det. Det är en självklarhet faktiskt. Det gäller även dig.

Varma tankar
/tanten
 
Det finns en tid för allt. Kanske är detta din tidpunkt för att vända dig till dig själv istället för att koncentrera dig på andra.

Bukes värme finns för dig.
Klart att du kan ha det bra. Man behöver inte förtjäna det. Det är en självklarhet faktiskt. Det gäller även dig.

Varma tankar
/tanten
Det är nog så. Jag har faltiskt vetat ett tag att jag behöver lägga mer fokus på mig själv men har liksom inte kunnat. Har nog inte tillåtit mig heller eftersom jag anade vad som skulle kunna hända om jag gjorde det. Jag HATAR min egen 'svaghet'. Den är något jag kämpat mot mer eller mindre så länge jag kan minnas. Men den kampen har också förstört så otroligt mycket för mig. Den har gjort att jag inte kunnat tillåta mig själv att njuta av det som gått bra i mitt liv. För den förbannade prestationsångesten har gjort att det inte varot bra nog och därför har jag tyckt så illa om mig själv.

Jag vet. Jag predikar det så hårt till alla andra. Men det är svårt att lyssna till sig själv. Tyvärr. Hade jag tillåtit mig att faktiskt få må bra tidigare...
 
Älskade Bumpo jag är så glad över att du har berättat för dina föräldrar hur du mår och att du nu får all den hjälp du behöver. Du var stark till efter rättegången pga du behövde vara stark för att sätta dit aset,.

Just nu behöver du vara svag och själv få hjälp för att kunna läka. Det är ingen svaghet att be om hjälp utan en styrka att våga berätta hur jävla illa det egentligen är
:love::love::love: till dig för din styrka att våga släppa taget och be om hjälp.
 
Buke är rätt jävla fantastiskt faktiskt. Utan all pepp och stöd vet jag inte om jag orkat be om hjälp.

Det är nog så. Tom läkaren jag pratade med idag var förvånad över hur pass klarsynt jag faktiskt är. Så det är kanske inte konstigt att jag är på väg att krascha totalt.

Jag är faktiskt lite stolt över att jag klarade av att dels be om hjälp och dels att jag faktiskt fixade att vara så pass öppen som jag varit.

Tack!

Anser nog också att du ska vara stolt! :) Anser också att du ska ge dig själv en j-vla massa beröm. Att be om hjälp kräver MOD...o det är fn inte alla som har. :)
 
Älskade Bumpo jag är så glad över att du har berättat för dina föräldrar hur du mår och att du nu får all den hjälp du behöver. Du var stark till efter rättegången pga du behövde vara stark för att sätta dit aset,.

Just nu behöver du vara svag och själv få hjälp för att kunna läka. Det är ingen svaghet att be om hjälp utan en styrka att våga berätta hur jävla illa det egentligen är
:love::love::love: till dig för din styrka att våga släppa taget och be om hjälp.
Du har nog rätt där fina fantastiska mitra. Jag var tvungen att hålla ihop fram till domen iaf. Om han nu skulle överklagat så behövde jag inte vittna igen.

Jag försöker intala mig att det är så. Men oavsett så hade jag inte fixat det utan någon hjälp utifrån.
 
Anser nog också att du ska vara stolt! :) Anser också att du ska ge dig själv en j-vla massa beröm. Att be om hjälp kräver MOD...o det är fn inte alla som har. :)
Jag ska försöka att vara så väl stolt som ge mig beröm. Och när jag halkar så kan jag ju alltid komma tillbaks och lösa allt fint som ni underbara skriver här.
 
Du har nog rätt där fina fantastiska mitra. Jag var tvungen att hålla ihop fram till domen iaf. Om han nu skulle överklagat så behövde jag inte vittna igen.

Jag försöker intala mig att det är så. Men oavsett så hade jag inte fixat det utan någon hjälp utifrån.

Ingen är så stark att den klarar av något sådant här själv. Men du var stark som tog dig ut den dagen och sökte hjälp.
 
Det kommer att gå bra även om det tar tid. Du klarade av att gå igenom ett helvete som varade i mer än ett år. Du kommer att klara av att gå igenom detta också och komma ut på andra sidan som en helt ny Bumpo.
Tid är typ det enda jag har just nu. Och jag har lovat mig själv att inte stressa det här.

Den nya bumpo ska vara den bästa bumpo possible.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 151
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp