Hade jag bott närmare så hade jag "kidnappat" dig och dragit dig med ut i skogen eller till havet för en dag av att göra absolut ingenting. Det finns inget som är så helande för psyket som att promenera i skogen eller vid havet och sitta på en berghäll och blicka ut över havet och äta medhavd matsäck eller fika, prata med någon som förstår och gått igenom samma saker och kanske få krama lite häst innan dagen är slut. Jag är ju själv uppväxt i ett hem med psykisk terror (farsan) och mobbing i skolan (vad skulle jag där att göra) så jag vet vad det smakar att få bli nertryckt i skorna och stampad på.
 
Den största av kramar :heart
Vet inte alls hur det funkar med om man blir inlagd, besök mm men jag kommer gärna in och besöker dig om jag får och du vill.
Krya på dig :heart:heart:heart
Det brukar vara som på vanliga avdelningar. Man får ta emot besök och ibland har dom speciella besökstider precis som andra vårdavdelningar.
Det som KAN skilja sig åt är ibland att man vill "visitera" besökare om man misstänker att någon tar med droger. Men det brukar inte höra till vanligheterna.
Och det händer som sagt var bara när det finns anledning till det.
 
Det är seriöst urtråkigt på avdelningen...
Bra! ;) Det ska vara tråkigt! :D Skämt åtsido!
Du ska se att när du får landa så kommer du "släppa på" dina känslor.
Då är det bra att vara på avdelningen så dom kan ta hand om dig på bästa sätt. :heart

Det finns säkert någon som kan låna en laddare till dig. Fråga! Så kan du använda telefonen i alla fall.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 151
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp