Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte åkt in. Än. Blir det värre i natt så åker jag/vi då. Annars så har jag en annan väg att testa i morgon. Just nu är det okej. Tror jag. Hoppas jag iaf.
Jag försöker. Både det första och det andra.Ta hand om dig. Och låt andra göra detsamma. Ta hand om dig, alltså.
Jag försöker. Både det första och det andra.
Jag försöker. Både det första och det andra.
Tack för att du uppdaterar oss!Jag har inte åkt in. Än. Blir det värre i natt så åker jag/vi då. Annars så har jag en annan väg att testa i morgon. Just nu är det okej. Tror jag. Hoppas jag iaf.
Bra att du tagit dig dit även om det såklart inte är bra att du mår så dåligt.Står utanför psykakuten nu...
Du är grym!Står utanför psykakuten nu...
❤❤❤❤❤❤❤❤Står utanför psykakuten nu...
Den största av kramarStår utanför psykakuten nu...
Åh, @bumpo av hela mitt hjärta tänker jag på dig.Står utanför psykakuten nu...
Det brukar vara som på vanliga avdelningar. Man får ta emot besök och ibland har dom speciella besökstider precis som andra vårdavdelningar.Den största av kramar
Vet inte alls hur det funkar med om man blir inlagd, besök mm men jag kommer gärna in och besöker dig om jag får och du vill.
Krya på dig heart
Kan du inte busa lite med personalen? För du tog väl med dig pruttkudden och trollerilådan?Det är seriöst urtråkigt på avdelningen...
Näääj glömde ju dem... oxh laddare till telefonen. Den kommer i morgon.Kan du inte busa lite med personalen? För du tog väl med dig pruttkudden och trollerilådan?
Bra! Det ska vara tråkigt! Skämt åtsido!Det är seriöst urtråkigt på avdelningen...