Men varför svarar ingen på akutpsyk?
Fortsätt försöka! Och du är är kanonbra som gör det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men varför svarar ingen på akutpsyk?
Är det psykakut på ett sjukhus eller något mobilt team som kommer hem till en?Nej, det har jag inte. Och vi får väl se vad som händer.
Det är på näl. Antar att jag får åka in..Är det psykakut på ett sjukhus eller något mobilt team som kommer hem till en?
Om det är akut på sjukhus, åk dit bara.
Tänker på dig!
Åk utan att ringa. Det är ju för bövelen en AKUT. Kan någon av dina bukeklippor följa med?Det är på näl. Antar att jag får åka in..
Jo, det är ju det. Kanske. Vet inte vem bara. Helst hade jag velat ha med min fru men hon är upptagen hela helgen. Just nu ät jag bara uppgiven. Men det är ju gott i solen iaf...Åk utan att ringa. Det är ju för bövelen en AKUT. Kan någon av dina bukeklippor följa med?
Det är det numret jag ringt. Det går fram två signaler och kopplar sen ner...Ringer du 010-4350470? Jag prövade nu, en sjuksköterska svarade. Han sa att du kunde ringa närsomhelst.
Men vad fin du är!PS jag sa inte att det gällde bumpo på buke, bara att jag hade en nödställd kamrat som hade svårt att få kontakt med dem.
Jag får försöka igen från den fasta telefonen då.Jag kunde ju inte lämna ut några detaljer om någon som jag känner som gula gubben bumpo med fimpen, då hade de väl beordrat mig att komma in själv istället
Det låter som att det är fel på din telefon? Jag fick svar på första försöket.
Jag får försöka igen från den fasta telefonen då.
Och ja, känns som att det vore ett säkert sätt att få den vita krama-dig-själv-tröjan.
Jag bad dem köra in mig i morses. Det gick sådär... tror att de fick en chock. De anade inte att det var så illa. Bor ju hemma hos dem igen efter allt...En annan tanke: om du får kontakt, och de säger att du kan komma in men du känner dig osäker på att åka själv - kan det bli tillfället då du släpper in någon av dina föräldrar?
Om jag hade en dotter som ringde och bad mig följa med till psykakuten, då skulle jag INTE be om hela historien först, jag skulle kasta mig i bilen. Berättandet fick komma på hennes initiativ, senare.
Jag bad dem köra in mig i morses. Det gick sådär... tror att de fick en chock. De anade inte att det var så illa. Bor ju hemma hos dem igen efter allt...
Men så bra, då vet de! Då måste de kunna hjälpa dig. Eller din brorsa kanske kan.Jag bad dem köra in mig i morses. Det gick sådär... tror att de fick en chock. De anade inte att det var så illa. Bor ju hemma hos dem igen efter allt...
Du bad alltså om hjälp med att ta dig till psykakuten och de hjälpte dig inte?? Hur tänkte de där?Jag bad dem köra in mig i morses. Det gick sådär... tror att de fick en chock. De anade inte att det var så illa. Bor ju hemma hos dem igen efter allt...