Enligt 1177 så ska det gå att ringa 112 också vid såna här nödfall. Men jag hoppas att du har fått tag på någon vid det här laget! :heart
 
Åk utan att ringa. Det är ju för bövelen en AKUT. Kan någon av dina bukeklippor följa med?
Jo, det är ju det. Kanske. Vet inte vem bara. Helst hade jag velat ha med min fru men hon är upptagen hela helgen. Just nu ät jag bara uppgiven. Men det är ju gott i solen iaf...
 
En annan tanke: om du får kontakt, och de säger att du kan komma in men du känner dig osäker på att åka själv - kan det bli tillfället då du släpper in någon av dina föräldrar?

Om jag hade en dotter som ringde och bad mig följa med till psykakuten, då skulle jag INTE be om hela historien först, jag skulle kasta mig i bilen. Berättandet fick komma på hennes initiativ, senare.
 
Jag kunde ju inte lämna ut några detaljer om någon som jag känner som gula gubben bumpo med fimpen, då hade de väl beordrat mig att komma in själv istället :o

Det låter som att det är fel på din telefon? Jag fick svar på första försöket.
Jag får försöka igen från den fasta telefonen då.

Och ja, känns som att det vore ett säkert sätt att få den vita krama-dig-själv-tröjan. :o
 
En annan tanke: om du får kontakt, och de säger att du kan komma in men du känner dig osäker på att åka själv - kan det bli tillfället då du släpper in någon av dina föräldrar?

Om jag hade en dotter som ringde och bad mig följa med till psykakuten, då skulle jag INTE be om hela historien först, jag skulle kasta mig i bilen. Berättandet fick komma på hennes initiativ, senare.
Jag bad dem köra in mig i morses. Det gick sådär... tror att de fick en chock. De anade inte att det var så illa. Bor ju hemma hos dem igen efter allt...
 
Jag bad dem köra in mig i morses. Det gick sådär... tror att de fick en chock. De anade inte att det var så illa. Bor ju hemma hos dem igen efter allt...

Oj, vad hände när du bad om praktisk hjälp med att komma in?

Många varma styrketankar, tycker du gör helt rätt som söker hjälp för att komma ur tankemönstret.
 
Jag bad dem köra in mig i morses. Det gick sådär... tror att de fick en chock. De anade inte att det var så illa. Bor ju hemma hos dem igen efter allt...
Du bad alltså om hjälp med att ta dig till psykakuten och de hjälpte dig inte?? Hur tänkte de där?

@Voff kan du bistå med allvarliga ord?
Kanske trodde de att ett var ett skämt? i annat fall fattar jag ingenting.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 150
Senast: Amk
·
R
Kropp & Själ Vet inte vart jag ska börja, jag mår så fruktansvärt dåligt. Hela livet är upp och ner och jag vill bara gråta och skrika allt jag kan...
Svar
16
· Visningar
2 121
Senast: Raderad medlem 131045
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp