Härligt att du fixar att vara det här!Största problemet är att öppna mig överhuvudtaget. Till nån. Att jag är så öppen som jag är här är väldigt olikt mig
Jag tror man behöver få ur sig orden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt att du fixar att vara det här!Största problemet är att öppna mig överhuvudtaget. Till nån. Att jag är så öppen som jag är här är väldigt olikt mig
Största problemet är att öppna mig överhuvudtaget. Till nån. Att jag är så öppen som jag är här är väldigt olikt mig
Största problemet är att öppna mig överhuvudtaget. Till nån. Att jag är så öppen som jag är här är väldigt olikt mig
Soc har fel. Har du ansökt och fått ett skriftligt avslag så kan du överklaga. Annars ansök skriftligt. Dina föräldrar har ingen som helst skyldighet att försörja dig men de kanske kan hjälpa dig med allt det praktiska?Enligt soc så ska mina föräldrar försörja mig. Jag är för i helvete över 30 jag borde inte behöva bli försörjd av mina föräldrar...
Åh...älskade, älskade @bumbo vad lättad jag blir över att du nu kommer prata med J&R och ta hjälp heartheartJag har tillbringat en stor del av dagen med själavård i form av sötaste mördarhunden, gangster-häng och strandpromenaden med tillhörande hav. Där någon gång drabbade insikten av att jag är på väg att krascha totalt mig. Alltså på riktigt insåg jag hur jävla slutkörd jag är. Hela världen gungade, omväxlande växte och krympte, tinnitusen slog på som faan, jag krampade och hyperventilerade. Jag har inget val längre. Öppenpsyk tar för lång tid. Ska bara samla mod att öppna mig för mina föräldrar och sen tänker jag kontakta psykakuten. Gör jag inget snart kommer jag gå in i psykos är jag rädd. Nu jävlar ska bumpo komma in i en bra, konstruktiv spiral.
Som sagt. Måste bara samla ihop modet. Men jag kan inte fortsätta så här.Åh...älskade, älskade @bumbo vad lättad jag blir över att du nu kommer prata med J&R och ta hjälp heartheart
Det är det första och stora steget till insikt och därmed även till läkning.
Du fixar detta och det gör dina föräldrar med!Som sagt. Måste bara samla ihop modet. Men jag kan inte fortsätta så här.
Jag blir lättad.......glad......ledsen.....och så orolig!Jag har tillbringat en stor del av dagen med själavård i form av sötaste mördarhunden, gangster-häng och strandpromenaden med tillhörande hav. Där någon gång drabbade insikten av att jag är på väg att krascha totalt mig. Alltså på riktigt insåg jag hur jävla slutkörd jag är. Hela världen gungade, omväxlande växte och krympte, tinnitusen slog på som faan, jag krampade och hyperventilerade. Jag har inget val längre. Öppenpsyk tar för lång tid. Ska bara samla mod att öppna mig för mina föräldrar och sen tänker jag kontakta psykakuten. Gör jag inget snart kommer jag gå in i psykos är jag rädd. Nu jävlar ska bumpo komma in i en bra, konstruktiv spiral.
Jag har tillbringat en stor del av dagen med själavård i form av sötaste mördarhunden, gangster-häng och strandpromenaden med tillhörande hav. Där någon gång drabbade insikten av att jag är på väg att krascha totalt mig. Alltså på riktigt insåg jag hur jävla slutkörd jag är. Hela världen gungade, omväxlande växte och krympte, tinnitusen slog på som faan, jag krampade och hyperventilerade. Jag har inget val längre. Öppenpsyk tar för lång tid. Ska bara samla mod att öppna mig för mina föräldrar och sen tänker jag kontakta psykakuten. Gör jag inget snart kommer jag gå in i psykos är jag rädd. Nu jävlar ska bumpo komma in i en bra, konstruktiv spiral.
Många varma tankarSom sagt. Måste bara samla ihop modet. Men jag kan inte fortsätta så här.