Hjälp vilka kläder på dressyr clerround?

F

*fia*

ska nu iväg åp min första dressyr clerround på typ 10 år. hittar inte min tr hemma. va ska man ha på sig?

ska iväg å tävla imon så de vore bra om någon kunde hjälpa mej känner mej helt förvirrad då jag bara hoppat innan ju :(

e de samma som hoppnig? rena byxor å tröja utan luvor?? mvh sopfia

Sv: Hjälp vilka kläder på dressyr clerround?

På Clear ROunder är det arrangörsklubben som bestämmer, men står det ingenting i proppen så brukar det vara hel och ren som gäller. :idea:

Jag var på Clear Round för några veckor sedan och då var jag den enda som hade vita ridbyxor på mig (dessutom hade jag kavaj och hela mundering för att verkligen träna tävling) Så man gör som man vill. Men jag tycker ju ett par ljusa ridbyxor och en hyffsat tajt jacka eller tröja är att föredra.

Sv: Hjälp vilka kläder på dressyr clerround?

Hej !
Jag tror att det är som rumpnissen säger det är upp till klubben.
Men jag tävlar alltid i kavaj och vita byxor.:)

Liknande trådar

Relationer Orkar inte gömma mig bakom ett anonymt nick... Hur säger man till sin sambo att hans klädstil suger utan att låta som en elak kärring...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
33 786
Senast: _Taggis_
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 888
Senast: ako
·
Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 570
Senast: Keb71
·
Hästhantering Behöver verkligen hjälp!har just köpt vår första ponny. Ett newforest sto på 8år som var helt perfekt då vi provred, lugn snäll gosig...
Svar
18
· Visningar
5 849
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka