I så fall är jag helt nöjd!
Det var att hon citerade mig som gjorde att jag tog det ÅT mig!
Kan helt klart vara så att jag feltolkade och reagerat därefter. Tyvärr tycker jag ofta tonen är lite hård här på buke. Även om jag inte tyckt det händer lika ofta här på avel.
Jag läser mer än jag skriver...
Precis. Du missförstod
Samtidigt kan jag ju berätta att vi flera gånger får åka ut till andra för att jhälpa till vid olika trassel.
Tror du mig om jag säger att vid ett tillfälle så kom vi till ett stall där 5 man stod utanför en fölbox där ungen låg i säcken? Ingen gjorde ingenting..
Vi har genom åren sett både det ena och det andra och vet att det faktist finns dom som låter märra gå vind för våg i sin fasta övertygelse att det ska fölas naturligt utan inblandning.. och har ingen koll alls..
Eller att nja det ordnar sig, vi avvaktar e stund till, trots att märra legat i över en halvtimme utan assistans..
Finns också dom som har inställning starkast överlever, och ungen får allt komma upp annars är det skräp..
Dom som menar att det är ok att föla i spilta då ungen hittar nog mamma ändå..
Vet också av erfarenhet att en del här på Buke tycker att allt skall ske jättenaturligt, utan inblandning typ som vildhästar..
Nej. Menade absolut inte att du gör så men använde citatknappen för att svara på din teoretiska fråga. Använde skarpa ord vända till många för att vakna till... men inte till dig
Är faktist inte elak av mig trots att man får mycket skäll här stundtals.
AM