Hjälp tack! Aggregat?

Pinkilly

Trådstartare
Kan ni hjälpa mig. Ska köpa aggregat. Hagen är gjord så bra vi kan, bra stängseltråd och bra jordat. Jag behöver nämligen mycket kräm i trådarna för att min donna går igenom om hon får lust.

Så nu sitter jag och tittar på aggregat, men vad är det man ska titta efter och försöka ha högt (utgående laddenergi osv...) finns ju så många benämnngar. Kan ni hjälpa mig med vad som är viktigt för att aggregatet ska vara riktigt bra!

Tack på förhand

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 186
Senast: Thaliaste
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 605
Senast: Enya
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 729
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV