Hjälp oss med hus val!

Sv: Hjälp oss med hus val!

Hur ser försäljningstakten ut på övriga hus i området? Om ett av husen har legat ute sedan i somras så skulle jag dra öronen åt mig. Speciellt om andra hus i området försvinner snabbare. Och absolut med tanke på att ni endast ser detta hus som en kortsiktig lösning.

Ni vill inte stå med svartepetter när drömgården dyker upp.

Det är olika, Just nu är det svårt att sälja hus i staden. Men so sagt. VI har ej sagt att vi ska köpa det utan vi ska kolla på det först! Och blir så fallet så ska det besiktigas osv.
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

Ja, den såg ju bättre ut än de två första - men vilken äcklig gästtoalett :crazy::eek: Ser ju ut som om någon bajsat i hörnet typ.... sådana bilder lägger man väl ändå inte ut som mäklare :crazy:
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

Ja, den såg ju bättre ut än de två första - men vilken äcklig gästtoalett :crazy::eek: Ser ju ut som om någon bajsat i hörnet typ.... sådana bilder lägger man väl ändå inte ut som mäklare :crazy:

Ja en var inte så trevlig! Men å andra sidan så ska man inte mörka med det som behöver göras!
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

Allt beror ju på vad ni vill med ert boende.
Träfasader är inte lika lättskötta som de i "sten".
Hus Nr 1 är en beprövad lösning som brukar klara sig med ett mycket litet underhåll.
Hus Nr 3 har den bästa uppvärmningslösningen.
Hus Nr 2 kändes trångt.
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

Min personliga favorit av dessa är hus nr 1!
Visst är det en del saker som jag skulle vilja åtgärda där, men potentialen finns, som man brukar säga ;)

Tvåan och trean föll mig inte i smaken, mest pga planlösningen.
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

Jättefint!!! I en helt annan klass än de första. Flera smakfulla saker och en lätt tomt att passa kottar på.

Gästtoan är inte riktigt klar ännu men det är väl knappast äckligt för övrigt?

Som svar på det vi pratade om innan..Jag tycker att vissa saker i ettan behöver bytas för det ser lite husvagn ut och en del är omodernt men såklart där är vi alla olika, du skulle säkert vilja byta ut något hos mig. men det sista är fint på alla sätt.
Okej jag förstår om ni inte bygger om priserna kan gå neråt, jag tänkte Örebro där de alltid går upp nån halv mille. Men om ni skulle typ jämföra ettan för säg 2,5 milj plus 100 till ytrenovering då hade ett bygge varit klokare tycker jag.
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

Jag tycker dock att det är onödigt med nya ytor eller ytrenovering när man har småbarn.
Det kan man ta efteråt när de ritat färdigt på väggarna och tappat hårda saker i klart i golvet.

Och man behöver inte byta saker för att de inte är rätt till den smak som man har, man behöver bara byta sådant som är trasigt.
Man kan välja att bara ta det som det är också.
För att det blir billigt och enkelt så.
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

KL

Om 2 timmar är vi på visning och om 23 ½ timmar är vi oxå på visning;)


SÅ får se vad vi kommer fram till! Kanske inte blir något av husen!
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

Tänk så här när du väljer hus: Det enda som inte GÅR att förändra är läget.

Det är det vi tänker på oxå! Tittade på hus 2 igår. Me like;) Lite litet kändes det. Men berodde nog på att vi tittade på mega huset i onsdags. Och att nuvarande ägare hade prylar överallt!
 
Sv: Hjälp oss med hus val!

En liten snabb uppdatering.

Det blev inte hus 1 eller 2. 1-plansvillan såldes för utgångspriset och då var vi ej intresserade. 2-plans villan i samma område finns fortfarande kvar. Men vi har kommit fram till att det är fel hus för oss. Det står för tillfället mellan hus nr 3 och ett annat objekt. Vi ska gå på visning på hus nr 3 i januari!
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 662
Senast: Oh_really
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 957
Senast: Blyger
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 770
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 092
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp