HjÄlp, Nu!!

Sv: HjÄlp, Nu!!

Hej!

Jodå, allt verkar bra än så länge:banana: Vi blöter som sagt höet och kraften och allt hon får.
Ser hon gräs så blir hon lite manisk, men det sitter väl tydligen i sedan innan när hon inte fick i sig något. Men vi får hoppas att det går över.

Oj, jag har inte sett att någon skrivit!

Jo, hon mår bra nu:)
Vi måste fortfarande ge henne uppblött hö, men hon har gått på sig nu och är normal i hullet!

Egentligen skulle vi ju åkt tillbaka till Helsingborg på återkoll, men vi ringde och berättade lägen och vet. tyckte det var onödigt att vi kom. Dels för att det är en jobbig resa, sen även att hon mådde så pass bra och för att det ändå inte skulle kunna göra något om något var fel.

Så nu får vi bara hoppas att hon kan leva ett normalt resterande liv!
Men vi är så glada att hon lever, det trodde vi nog inte att hon skulle göra. Det kostade, men det var det värt...bara hon fortsätter vara frisk:)

Jag har nu läst HELA tråden oh jises så spännande det varit och hur frustrerande då hästen blivit sämre :crazy:

Men vad glad man blir när det hela slutar lyckligt :bump: :banana:
Lycka till med hästen och hoppas att hon får vara frisk nu..

Hur mycket gick kalaset på? Du behöver inte skriva om du inte vill.

Hej Allihopa!

Lilltjejen mår fortfarande bra med allt gællande hals och svalg.:)

Dæremot har hon børjat æta så sakta. Kan det vara nåt så "enkelt" som tænderna? Hon fyller 3 till sommaren.

Men hela denna historien som utspelat sig, har gett mig men alltså!
Jag ær livrædd før att komma ut i stallet och att hon står dær och ser ut att kvævas igen. Det ær liksom som jag drar mig før att gå dit. Jag vet inte vad man ska gøra med denna oro!? Det ær verkligen fruktansvært!:(

min hingst fyller oxå 3 till sommaren och nu håller han på att tappa tänder,han äter jätte sakta.
kul att höra att hon mår bra i övrigt,Lycka till i fortsättningen

Liknande trådar

Ridning För en tid sedan fick jag en förfrågan om jag kunde tänka mig att provrida en ponny för de ville se om han kunde gå under ryttare över...
Svar
7
· Visningar
1 584
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 335
Senast: Kiwifrukt
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 539
Senast: Efwa
·
Foder & Strö OBS! Jag ber om ursäkt för det röriga inlägget! Är det något som ni inte förstår så fråga. Jag har en 23 årig gammal valack, fd...
Svar
9
· Visningar
1 947
Senast: Phadrah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka