Hjälp mig med denna undersökning!

Gillar du att få oönskade dickpics, har ni någonsin fått oönskade pussypics, gillade du det?

• Jag gillar få oönskade dickpics

• jag ogillar få oönskade dickpics

• jag har fått oönskade pussypics

• jag gillar få oönskade pussypics

• jag ogillar få oönskade pussypics

• jag är transperson

• jag är cis-man

• jag är cis-kvinna

• jag är homosexuell/bisexuell man

• jag är homosexuell/bisexuell kvinna

Resultat syns endast efter röstning.
P

prallan

Jag är lärare på gymnasiet, bla i naturkunskap och de ska skriva ett arbete om dickpics. Men en elev vill ha källor på att det är ouppskattat och att det är ovanligare med oönskade pussypics, dvs av någon man inte ville ha den från, tex någon okänd. . Så snälla, hjälp mig få in ett stort material! :bow:

Jag är lärare på gymnasiet, bla i naturkunskap och de ska skriva ett arbete om dickpics. Men en elev vill ha källor på att det är ouppskattat och att det är ovanligare med oönskade pussypics, dvs av någon man inte ville ha den från, tex någon okänd. . Så snälla, hjälp mig få in ett stort material! :bow:
Om det är Oönskade bilder hur går det ihop med att Gilla att få dem?

Samt vad har oönskade bilder med naturkunskap i skolan att göra?

Jag tycker också att alternativet "bryr mig inte" borde finnas med.

Senast ändrad av en moderator:

Om man har bett om det är det ju inte oönskat.

Men eller hur :D Ofc ogillar man något som är oönskat.
Hade klickat i ''bryr mig inte'' om det fanns på dick pics.

Ibland är det ju riktigt roligt att skratta åt dessa små varelser folk skickar, eller kolla dennes profil på facebook och se om han har flickvän :devil: Då får hon ett mail som tycker väldigt synd om henne för att hon har en sån äckel pojkvän

Förstår inte riktigt hur du menar att helt ovetenskaplig "enkät" från buke skulle kunna utgöra någon slags trovärdig källa för eleverna att använda sig av :confused:?
Klart att det är en helt ovetenskaplig enkät, men ändå mer än vad jag har just nu. Och så är Buke faktiskt en utmärkt källa att öva källkritik på @Silver Girl vilket även ingår i uppgiften, att granska alla källor vi kommer att använda oss utav.

Till övriga, det fanns inte fler alternativmöjligheter.
Jag vet att man kan göra på andra sätt.... Jag är inte intresserad av hur ni skulle ha gjort enkäten.

Precis min tanke, om man gillar så är det ju inte oönskat.

Tycker just ordet oönskat kan tas bort från alla alternativ.

Har man fått?
Gillar man?
Ogillar man?

Räcker ju gott och väl.
Nej då hade alla pics man fått hamnat i samma kategori fast det är jättestor skillnad på om dom var efterfrågade eller inte..... Man kan ju gilla få pics man sagt att man vill ha och hata att få såna oombett

Det hade inte funkat att bara ta bort ordet oönskade men hade funkat med ordet oombedda för dom petiga

Jag avstod från att svara i enkäten då jag anser den är skevt utformad. Men jag har fått oönskade och givetvis gillade jag det inte. Jag brukar dock fälla någon kommentar om "eh, ska den verkligen se ut sådär... sned????" (Ersätt sned med annat valfritt vid behov) Och sen blockar jag.
Oftast kommer de när argumenten tar slut - dvs de är menade som en förolämpning/menat att jag ska uppfatta det negativt.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 645
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
12 755
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
6 007
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Behöver ventilera. Få lite frisk luft i en annars ganska het luft. Min partner har barn sedan innan. Vi hade en rätt bra relation...
2
Svar
39
· Visningar
4 784
Senast: Ciccio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010