Hjälp mig med denna undersökning!

Gillar du att få oönskade dickpics, har ni någonsin fått oönskade pussypics, gillade du det?

• Jag gillar få oönskade dickpics

• jag ogillar få oönskade dickpics

• jag har fått oönskade pussypics

• jag gillar få oönskade pussypics

• jag ogillar få oönskade pussypics

• jag är transperson

• jag är cis-man

• jag är cis-kvinna

• jag är homosexuell/bisexuell man

• jag är homosexuell/bisexuell kvinna

Resultat syns endast efter röstning.
P

prallan

Jag är lärare på gymnasiet, bla i naturkunskap och de ska skriva ett arbete om dickpics. Men en elev vill ha källor på att det är ouppskattat och att det är ovanligare med oönskade pussypics, dvs av någon man inte ville ha den från, tex någon okänd. . Så snälla, hjälp mig få in ett stort material! :bow:

Jag är lärare på gymnasiet, bla i naturkunskap och de ska skriva ett arbete om dickpics. Men en elev vill ha källor på att det är ouppskattat och att det är ovanligare med oönskade pussypics, dvs av någon man inte ville ha den från, tex någon okänd. . Så snälla, hjälp mig få in ett stort material! :bow:
Om det är Oönskade bilder hur går det ihop med att Gilla att få dem?

Samt vad har oönskade bilder med naturkunskap i skolan att göra?

Jag tycker också att alternativet "bryr mig inte" borde finnas med.

Senast ändrad av en moderator:

Om man har bett om det är det ju inte oönskat.

Men eller hur :D Ofc ogillar man något som är oönskat.
Hade klickat i ''bryr mig inte'' om det fanns på dick pics.

Ibland är det ju riktigt roligt att skratta åt dessa små varelser folk skickar, eller kolla dennes profil på facebook och se om han har flickvän :devil: Då får hon ett mail som tycker väldigt synd om henne för att hon har en sån äckel pojkvän

Förstår inte riktigt hur du menar att helt ovetenskaplig "enkät" från buke skulle kunna utgöra någon slags trovärdig källa för eleverna att använda sig av :confused:?