Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah får prova för de är jättetröga, även när man inte har foten i dom.@purity_666 - gnid kedjorna med ett stearinljus
(okej, jag vet inte exakt hur bra det funkar men det är något jag hör ofta och jag VET att jag provat det själv, men det var så fruktansvärt längesen så jag minns verkligen inte)
Inspirerad av den här tråden klev jag in i (enligt mig) sthlms coolaste skobutik och köpte ett par boots som jag hoppas att jag kan bära till en klänning jag köpte till ett bröllop idag. Gud vad jag hoppas att det är ok ut jag gillar bootsen stenhårt!
På bootsen eller på allt? :PBILD!
allt!På bootsen eller på allt? :P
allt!
allt!
Jag fastnar inte på bild men ni hittar om ni googlar phase eight adara dress och 14144 olimpia negroFörstås!
Jag har inga finare skor, går i sneakers alltid. Nu har jag börjat gilla klänningar och inser att ett par boots skulle kunna vara bra. Problemet är att alla jag gillar är vinterfodrade. Jag vill inte ha klack på mina, och inte att de ser ut som skor man har i stallet. Jag gillar sulan på bilden, och stilen också. Kanske lite lägre. Inga svindyra skor helst.
Hjälp!?!