Hjälp mig hitta skon

och jag har hittat ett par till :love: Nu har jag köpt skor så det räcker i flera år. Men.. rea på Zalando. Bling på också, kan ju inte bli bättre än så. Sjukt tröga dragkedjor dock, tips någon?

20770342_10155527881057456_996451162666958682_n.jpg

@purity_666 - gnid kedjorna med ett stearinljus :up:

(okej, jag vet inte exakt hur bra det funkar men det är något jag hör ofta och jag VET att jag provat det själv, men det var så fruktansvärt längesen så jag minns verkligen inte)

Inspirerad av den här tråden klev jag in i (enligt mig) sthlms coolaste skobutik och köpte ett par boots som jag hoppas att jag kan bära till en klänning jag köpte till ett bröllop idag. Gud vad jag hoppas att det är ok ut :D jag gillar bootsen stenhårt!

BILD! :D

Jag har inga finare skor, går i sneakers alltid. Nu har jag börjat gilla klänningar och inser att ett par boots skulle kunna vara bra. Problemet är att alla jag gillar är vinterfodrade. Jag vill inte ha klack på mina, och inte att de ser ut som skor man har i stallet. Jag gillar sulan på bilden, och stilen också. Kanske lite lägre. Inga svindyra skor helst.

Hjälp!?!
20597497_10155500006367456_6481031684228743369_n.jpg

Kolla Gant, Tiger & Filippa K.

Har ett par boots av var märke, dom från Tiger i mocka, underbart sköna och när man gått ut dom får man plats med en sula av fårskinn utan att det glappar eller blir för litet :love:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 384
Senast: Blyger
·
Utrustning Nu behöver jag er hjälp igen. Jag är på jakt efter ett par jympadojjor att ha i stallet. Säkra stallskor för ridning har jag redan...
Svar
17
· Visningar
1 163
Senast: Buck
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid sneakers eller gympaskor skor på mig. Men ibland vill jag (och behöver) vara lite mer finklädd...
2
Svar
24
· Visningar
2 339
Senast: Lingon
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka