Hjälp med WMM

linafina

Trådstartare
Jag vet att jag läst om Windows Movie Maker här på bukes för ett antal månader sedan i en tråd där det fanns en perfekt beskrivning som hjälper en att förstå programet. Med den kunde jag göra mina filmer. Nu har jag inte gjort det på ett tag och har helt glömt bort hur man gör.

Jag har sökt och hittat alla trådar men inte just det jag söker trots att jag är säker på att det var här på bukes som jag läste det.

Någon som vet vad jag menar eller som kan hjälpa mig förklara eller länka till nån sida där det står instruktioner vad man kan göra med programet?

Sv: Hjälp med WMM

Jag sökte på enbart ordet maker här i forumet Datorer och fick 85 träffar.

Har du kolla igenom alla de trådarna?

Tror faktisk inte att några äldre trådar är raderade från detta forumet om de inte innehållit helt felaktiga uppgifter.

Sv: Hjälp med WMM

Jag fick också upp lika många, men jag hade skrivit i den tråden där guiden fanns coh det gjorde ju att jag snabbt kunde kolla genom dom jag skrivit i. Hittade den inte. Men jag hittade en annan nu som är precis det jag söker efter :).

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 235
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 300
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 522
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Hur får man en anhörig som de senaste åren (ca fem) inte riktigt fullt ut klarat av att ta hand om sig själv att förstå behovet av hjälp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
14 128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?