Hjälp med låt!

_FiA_

Trådstartare
Någon som har lust att hjälpa mig med förslag på låt ;) ?
Jag ska vara utklädd i bikini med snorkel och hästen ska ha en hajfena på sig, utklädnad ridklass alltså, och vi ska ha egen passande musik med oss som spelas upp. Det ska då alltså vara en låt som handlar om havet, och gärna hajar!

Någon som har lust att hjälpa mig med förslag på låt ;) ?
Jag ska vara utklädd i bikini med snorkel och hästen ska ha en hajfena på sig, utklädnad ridklass alltså, och vi ska ha egen passande musik med oss som spelas upp. Det ska då alltså vara en låt som handlar om havet, och gärna hajar!

Det första jag tänkte på var den där läbbiga musiken i filmen Hajen.
Nästa tanke var lilla sjöjungfrun "havet är djuuuup". :D

Hajen var ett bra förslag! Hoppas den finns att ladda ner bara, måste kunna bränna ut på skiva. Havet är djupt var ju också en bra ide! Men den finns inte att ladda ner , inte vad jag kan hitta :(

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 998
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 129
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 921
Senast: Enya
·
Foder & Strö Vi har väldigt mycket bete på endast tre hästar. Just nu går hästarna i den första beteshagen, vi har 6 stora beteshagar till att flytta...
Svar
3
· Visningar
578
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama