Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ska beställa ridbyxor från England till dottern. Storlekarna anges i tum (") där den minsta storleken är 20" o den största 32". Någon som vet vad det motsvarar i svenska storlekar?
Jag ar ganska saker pa att min normalstora trearing har 18 i sina, dar fanns 16 ocksa men de sag for sma ut. 18 ar stort pa honom, passar i langden men jag far dra at snoret i midjan. Han ar 94 lang och vager 15 kg.
Tack!!! Då är nog 20" lite för stort än så länge. Har du några tips på bra webbutiker? Har upptäckt hur ruskigt mycket billigare det är att beställa från England än att köpa här hemma. Farligt....
Hon blir 3 i slutet av maj. Har beställt från minirider här i Sverige men har nu upptäckt att det är mycket billigare att handla från England. Säkerhetsvästen som minirider tar 1400:- för har jag hittat för 60£ vilket är ca 640:-. Ganska stor skillnad!!! O frakten är ju max 200:-.
Jaklar, 1400!!! Dar fanns 16 i var affar ocksa, jag tror inte man far lanka till butiker men googla pa theequinewarehouse sa kommer den upp. dar finns massor och det ser ut som om man kan kopa online ocksa.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.