Hjälp med engelska storlekar på barnkläder.

Minnie

Trådstartare
Ska beställa ridbyxor från England till dottern. Storlekarna anges i tum (") där den minsta storleken är 20" o den största 32". Någon som vet vad det motsvarar i svenska storlekar?

Sv: Hjälp med engelska storlekar på barnkläder.

Jag ar ganska saker pa att min normalstora trearing har 18 i sina, dar fanns 16 ocksa men de sag for sma ut. 18 ar stort pa honom, passar i langden men jag far dra at snoret i midjan. Han ar 94 lang och vager 15 kg.

Tack!!! Då är nog 20" lite för stort än så länge. Har du några tips på bra webbutiker? Har upptäckt hur ruskigt mycket billigare det är att beställa från England än att köpa här hemma. Farligt....;)

Hej

Nej tyvarr, den enda jag vet ar minirider. Men det borde kanske finnas pa ebay? Hur gammalt ar barnet?

Hon blir 3 i slutet av maj. Har beställt från minirider här i Sverige men har nu upptäckt att det är mycket billigare att handla från England. Säkerhetsvästen som minirider tar 1400:- för har jag hittat för 60£ vilket är ca 640:-. Ganska stor skillnad!!! O frakten är ju max 200:-.

Jaklar, 1400!!! Dar fanns 16 i var affar ocksa, jag tror inte man far lanka till butiker men googla pa theequinewarehouse sa kommer den upp. dar finns massor och det ser ut som om man kan kopa online ocksa.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·
Småbarn Hur vet man om ens barn är ”smartare” än andra barn? Min dotter är 5, blir 6 sent i höst. Hon kan läsa och skriva obehindrat. Skriver...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
18 660
Senast: Sedna
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 743
Senast: fejko
·
Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
22 276
Senast: Zewz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar