Hjälp, luftningsskruv!!

Texaz

Trådstartare
Min varmvattenberedare började läcka rejält med vatten, ja alltså det duschade ur den :crazy:
Lyckades få av vattentrycket och försökte sen få tag på rörmokare, men alla var enormt upptagna hela veckan...
Igår kväll började jag felsöka själv och upptäckte då att luftningsskruven har spruckit, och när jag skulle skruva ur den gick den av helt:p
Lyckades få ut hela gängen dock och begav mig glatt in till rörfirman idag, där de dock var måttligt hjälpsamma:mad:
Har nu sökt på nätet och hittat en som enligt uppgift ska vara till min beredare MEMN den här ser inte ihålig ut, som den gamla? Har det någon betydelse? Vilken funktion har den? Kan det fungera med en vanlig skruv provisoriskt?
HJÄLP!!!

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 610
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 199
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 009
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
4 137
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI