X
xAmberx
Hej, Jag är en tjej på 14 år som har ridit sen jag var ca 8år. Jag vill så gärna skaffa häst och min mamma och jag funderar på det. Men jag är osäker på om jag klarar av det! Det känns som att allt kommer gå åt skogen att jag inte klarar av det helt enkelt. Fast ändå känns det som att jag kan ju detta!
Tror du att jag klarar av att skaffa häst?
Detta kan jag typ.
Jag kan fodra, rida, rykta, visitera m.m, och vetrinär m.m kommer mamma hjälpa mig med, men hon kan ju inte göra allt.
Vad mer är det man behöver kunna "typ"?
Jag kan ju såklart mkt mer, men jag vet inte riktigt ifall jag kan allt, och det är ju inte så kul om man har köpt en egen häst och sen så kan man inget, så jag funderar på att skaffa foderhäst, men det är ju fortfarande en egenhäst!
Snälla hjälp mig och svara på min fråga! Klarar jag av en egen häst?
Ps: Jag vet inte riktigt ifall jag la in denna på rätt "forum"
Kram Linda!
Tror du att jag klarar av att skaffa häst?
Detta kan jag typ.
Jag kan fodra, rida, rykta, visitera m.m, och vetrinär m.m kommer mamma hjälpa mig med, men hon kan ju inte göra allt.
Vad mer är det man behöver kunna "typ"?
Jag kan ju såklart mkt mer, men jag vet inte riktigt ifall jag kan allt, och det är ju inte så kul om man har köpt en egen häst och sen så kan man inget, så jag funderar på att skaffa foderhäst, men det är ju fortfarande en egenhäst!
Snälla hjälp mig och svara på min fråga! Klarar jag av en egen häst?
Ps: Jag vet inte riktigt ifall jag la in denna på rätt "forum"
Kram Linda!