Hjälp! Bokföring...

Sv: Hjälp! Bokföring...

OK - du SKA inte bokföra avskrivningar om du deklarerar utan bokslut. :smirk:

Det finns de som ändå bokför avskrivningar för varje månad för att få rätt resultat i månadsrapporter tex och då måste man ta hänsyn till det när man deklarerar sen. Fast det är ganska få... ;)

Mvh HeJe

Tack så jättemkt för hjälpen, jag har lyckats sluföra hela år 2003 nu *stolt*. Har konterat det mesta av 2004 också, men den j-a förb-e internetbanken har ju inte kontoutdrag (bara det som hänt sen det senaste de skickade ut, och de brukar jag inte spara för det finns ju på internet :angel:). Teknikens under, visst är det bra!

Så nu får jag vänta tills på måndag med att slutföra resten.

Supertack än en gång :bow:

athena skrev:
Det känns som om jag snart kan vlsuta 2003, visst håller ni med om att det är en skön feeling :p. Så här 2 dgr innan 2004 ska vara klart....

Jag ska bli som TomasN i mitt nästa liv och bokföra löpande under året :crazy:.

Momsdeklarera varje månad i stället för i deklarationen så är du piskad att bokföra varje månad ;) . Ett råd från en som gjorde som du tidigare...

Varsågod! Det är bara roligt om man kan vara till någon nytta! Jag är ju så knäpp att jag tycker att redovisning är fantastiskt roligt!

:D

Mvh HeJe

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Derivata
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 503
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 552
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar