Hedinn
Moderator
Dock ser han inte lösningar idag eller säger han vill kämpa. Utan att tar dagen som den kommer och ser om han vill tillbaka typ. Så jag känner inte för att lägga för mycket energi på egen hand, för just nu är de ju slut. Så jag vet faktist inte hur jag ska gå framåt eller bakåt. Vi umgås mindre och vi bråkar inte för att vi inte har något att störa oss på just nu. För det känns som han har gett upp så jag håller mig undan typ.
Det låter som ett klokt beslut, om än såklart jobbigt. När någon uttrycker det som han gjort skulle jag tolka det mer som att det är slut och visst att ni kanske en dag hittar tillbaka, men att han precis lika gärna kan hitta nån annan också. Dvs jag tror du gör helt rätt i att flytta och gå vidare med ditt liv. Det är alltid tufft att separera såklart, men du verkar resonera väldigt klokt i det hela nu.Ja jag lever med förväntningar att de är slut och de inte kommer bli vi igen. Kan inte gå runt och hoppas och må dåligt. Har redan tagit beslutet att flytta för vi kan inte bo tillsammans som vänner.