Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen !Man bör ha i åtanke att fotografering sker så positivt som möjligt för huset. Alla föll bort utom det sista.
Jag förstår inte det, när jag letade hus så hände det att jag vände i dörren (jag tittade på många) när jag insåg att bilder eller beskrivning inte stämde ihop med verkligheten. Så sjukt frustrerande.Verkligen !
Jag blir imponerad över hur bra många av dem är på att ta bilder som visar huset ur ett helt annat perspektiv än verkligheten.
En stuga i närheten skulle säljas, och på bilderna såg den ut som en enslig drömstuga. I verkligheten ligger den mitt i byn, med två folktäta vägar på varsin sida
Letar inte stuga eftersom jag bor på västkusten, men håller på att trilla ur soffan när jag ser TS förhoppning om pris. Vad hittar man till det priset, och var?
De flesta riktigt lågt prissatta som jag ser saknar vettigt avlopp.I västra götaland där jag bor finns det 16 objekt på fritidsboenden för max 400 000 kronor och går man upp till max 750 000 kronor så finns det totalt 43 objekt att välja på. För 695000 kronor kan man få ett fritidsboende på 109 kvadrat i Tisselskog i Bengtsfors kommun , det är det största objektet. Så det finns men då får man ju inte ha som krav att det ska vara centralt eller sjö- eller havsnära såklart. Inte heller att det ska vara så renoverat heller.
De flesta riktigt lågt prissatta som jag ser saknar vettigt avlopp.
Ja det är ju inte villor för permanentboende som det handlar om, utan just fritidshus.De flesta riktigt lågt prissatta som jag ser saknar vettigt avlopp.
Jodå. Men jag tycker att det känns helt ohanterligt att vara utan avlopp även om det bara är på sommaren och helger. Och det är dyrt att fixa.Ja det är ju inte villor för permanentboende som det handlar om, utan just fritidshus.
Vid permanent standard där det är möjligt att bo, så blir ju priserna annorlunda.
Jodå. Men jag tycker att det känns helt ohanterligt att vara utan avlopp även om det bara är på sommaren och helger. Och det är dyrt att fixa.
Det fungerar nog utmärkt för de allra flesta faktiskt.Jodå. Men jag tycker att det känns helt ohanterligt att vara utan avlopp även om det bara är på sommaren och helger. Och det är dyrt att fixa.