Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Drygt 60 mil. Men då ville vi verkligen vara i Skåne på sommaren och bor i Stockholm. Vi använder det typ 2 månader sommarmånaderna (turas om jobba på distans), jul, påsk, nån vecka till vår och höst. Åker över helg bara ibland också, men det är så klart lite långt. Då brukar vi dock inte köra utan åka tåg eller flyga.Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar.
Hur långt bort ligger er sommarstuga?
Läget är viktigt för det kan man inte ändra på.
Men hur lång tid tar det hitta ? Ja jag vet hur långt är ett snöre. Men sååå frustrerande. Jag kanske måste spara mer pengar för att kunna köpa något. Men vill inte betala mer än 900 000 för något som inte används hela tiden.
Gnäll inlägg kanske.
Men hur långt bort ligger er sommarstuga?
50 mil bort. Såklart inget man åker till över helgen, men det funkar bra ändå. Det är värt det för att verkligen få miljöombyte, och för läget (populärt turistmål med gångavstånd till havet, mataffär och buss, samt kommunalt vatten och avlopp), inte dyrt, skulle kosta ca 250 000.Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar.
Men hur lång tid tar det hitta ? Ja jag vet hur långt är ett snöre. Men sååå frustrerande. Jag kanske måste spara mer pengar för att kunna köpa något. Men vill inte betala mer än 900 000 för något som inte används hela tiden.
Gnäll inlägg kanske.
Min gick på 975 och många fritidshus i området ligger på det. De ligger i skogen men ganska stora tomter (nästan 2000). Inga sjötomter men finns gemensam pool. Ligger ca 10 mil norr om Stockholm.Letar inte stuga eftersom jag bor på västkusten, men håller på att trilla ur soffan när jag ser TS förhoppning om pris. Vad hittar man till det priset, och var?
Barndomshemmet.Vad kallar man en fullstor 70-tals villa där man växte upp, men inte längre bor, fast man äger det
Här i skogarna säljs villor i skogsbryn med 3 km till badsjö för 900 000. Mindre hus för 500 000. Kommer du dock ner till sommarstugeområdet precis vid sjön (som är fullt med folk) så får du dubbla priserna.Letar inte stuga eftersom jag bor på västkusten, men håller på att trilla ur soffan när jag ser TS förhoppning om pris. Vad hittar man till det priset, och var?
Letar inte stuga eftersom jag bor på västkusten, men håller på att trilla ur soffan när jag ser TS förhoppning om pris. Vad hittar man till det priset, och var?
3-4 mil. Det har den enorma fördelen att jag lätt kan ta mig till både hästen och jobbet oavsett om jag är där eller hemma.Blir snart tokig! Letar efter en sommarstuga att köpa. Men jättesvårt. Antingen för långt bort, för dyrt, något annat jag inte gillar.
Gnäll inlägg kanske.
Tänk bortanför västkusten. På hemnet söker jag på fritidsboenden max 1 milj = 1 329 träffar.Letar inte stuga eftersom jag bor på västkusten, men håller på att trilla ur soffan när jag ser TS förhoppning om pris. Vad hittar man till det priset, och var?