Hiss och diss del 5

HISS!
Alltså den här juicen smakar verkligen färskpressat, så himla fräsh och lagom syrlig. Jag älskar blodapelsin och den här är perfekt 😍
343107.webp

SWIFFER! Hur har jag kunnat överleva så länge utan denna fantastiska manick, haha! Jag är otroligt ljudkänslig, vilket gör att jag drar mig något fruktansvärt att dra igång dammsugaren även om jag köpte den med allra lägsta decibel på NetOnNet. Men med denna kan jag bara dra på antingen en våt eller torr trasa och bara svepa över rummet. Fem av fem toasters!
Funkar den till grus och hundhår också eller måste det vara hyfsat rent från början? Är redan så trött så hår, sand och salt i hallen och vintern har knappt börjat...

Men så trist! Ätit många såna genom åren. Mina föräldrar har senaste åren svurit vid Coops egna såpass att de slutat koka gröt vid jul om du vill ha tips på annan :D
Tack, men jag kokar alltid egen i crockpotten :) . Spontanköpte bara en rulle sist jag handlade, men det är inget jag kommer att göra om...

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 805
Senast: WBanna
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 359
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 170
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar