Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gör det ibland, annars låter jag det bara avdunsta.Eftertorkar ni med torra trasor efter de våta? Mitt golv blev svinhalt när jag testade Swiffers. Jag hade dock inte Swiffers mopp utan en annan.
Mitt försvann aldrig riktigt så jag kröp runt med papper för att halkigheten skulle försvinna Så får nog hålla mig till swiffers "handmoppar" för damm heheJag gör det ibland, annars låter jag det bara avdunsta.
Nej, aldrig märkt att det skulle bli halt.Eftertorkar ni med torra trasor efter de våta? Mitt golv blev svinhalt när jag testade Swiffers. Jag hade dock inte Swiffers mopp utan en annan.
Funkar den till grus och hundhår också eller måste det vara hyfsat rent från början? Är redan så trött så hår, sand och salt i hallen och vintern har knappt börjat...SWIFFER! Hur har jag kunnat överleva så länge utan denna fantastiska manick, haha! Jag är otroligt ljudkänslig, vilket gör att jag drar mig något fruktansvärt att dra igång dammsugaren även om jag köpte den med allra lägsta decibel på NetOnNet. Men med denna kan jag bara dra på antingen en våt eller torr trasa och bara svepa över rummet. Fem av fem toasters!
Men så trist! Ätit många såna genom åren. Mina föräldrar har senaste åren svurit vid Coops egna såpass att de slutat koka gröt vid jul om du vill ha tips på annanFelix risgrynsgröt får en DISS av mig. Hårda riskorn och konstig "smulig" konsistens. Så minns jag inte den!
Dammsugarrobot är allt jag har att sägaFunkar den till grus och hundhår också eller måste det vara hyfsat rent från början? Är redan så trött så hår, sand och salt i hallen och vintern har knappt börjat...
Tack, men jag kokar alltid egen i crockpotten . Spontanköpte bara en rulle sist jag handlade, men det är inget jag kommer att göra om...Men så trist! Ätit många såna genom åren. Mina föräldrar har senaste åren svurit vid Coops egna såpass att de slutat koka gröt vid jul om du vill ha tips på annan
Hundhår skulle jag gissa funkar bra, men grus är jag osäker på, känns som att det vore bättre med en sopp dåFunkar den till grus och hundhår också eller måste det vara hyfsat rent från början? Är redan så trött så hår, sand och salt i hallen och vintern har knappt börjat...
Coops tillverkas inte längre.Men så trist! Ätit många såna genom åren. Mina föräldrar har senaste åren svurit vid Coops egna såpass att de slutat koka gröt vid jul om du vill ha tips på annan
Älskar också blodapelsin så får nog bege mig till Coop en dag..HISS!
Alltså den här juicen smakar verkligen färskpressat, så himla fräsh och lagom syrlig. Jag älskar blodapelsin och den här är perfekt
Visa bifogad fil 157966
Testa igen säger jag, upplever väldigt olika kvalité. Vissa är som du säger andra är precis lika goda som förrFelix risgrynsgröt får en DISS av mig. Hårda riskorn och konstig "smulig" konsistens. Så minns jag inte den!