Hiss och diss del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Untitled.webp

Dessa två testades förra helgen då vi såg På spåret hos mina föräldrar och blev ombedda att köpa snacks, då köper man såklart sådant som man är osäker på om man kommer gilla eller inte när någon annan alltid kan äta upp ;)

Parmesan
Smakade inte specifikt parmesan utan den där generella lite svettiga "ostsmaken". Otroligt salta. Inte oätligt men absolut inget som föll mig i smaken.

Jalapeno
Chipsen för mig! Jag gillar ju själva smaken av jalapeno men tycker det är på tok för starkt. När jag säger att de här chipsen har noll hetta så menar jag verkligen att jag liksom satt och kände efter om de inte var liiite starka? men nej, inget. Inte starkare än sourcream onion liksom. Vi kan såklart ha fått en "dålig" batch men de var absolut inte smaklösa utan smakade mycket jalapeno. Hiss på dessa!

Hittade äntligen Annas pepparkakor med saffran och den som kallas Moomin med blåbär vanilj. Inte min smak någon av dem. Inte riktig diss, inte hiss heller, blev njaä från mig. Jag äter om jag bjuds på dem, men köper inte.

När det gäller energidryck så är Clean Sav: D (mellanslag för att det inte ska bli en smiley!) och Latitude mina favoriter. Sambon gillar Latitude bäst. :)

Hittade äntligen Annas pepparkakor med saffran och den som kallas Moomin med blåbär vanilj. Inte min smak någon av dem. Inte riktig diss, inte hiss heller, blev njaä från mig. Jag äter om jag bjuds på dem, men köper inte.
Blev besviken på saffranspepparkakorna. Varken saffransgod eller särskild pepparkaksgod. Meh typ...

SWIFFER! Hur har jag kunnat överleva så länge utan denna fantastiska manick, haha! Jag är otroligt ljudkänslig, vilket gör att jag drar mig något fruktansvärt att dra igång dammsugaren även om jag köpte den med allra lägsta decibel på NetOnNet. Men med denna kan jag bara dra på antingen en våt eller torr trasa och bara svepa över rummet. Fem av fem toasters!

Delicatos pepparkaksrulle (typ dammsugare/punchrulle fast med pepparkaka) får en tveksam diss. De var inte direkt äckliga, men inte goda nog för priset heller - jag föredrar helt klart originalet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 031
Senast: WBanna
·
  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 554
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 416
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Svamp?
  • Oseriös avel 2023