Har en sÄdan stÄende, kanske blir premiÀr ikvÀll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en sÄdan stÄende, kanske blir premiÀr ikvÀll?
Inte lika medhÄllande dÀr, men goda, bara inte för mÄnga. Saffran ger en skarp smak pÄ nÄgot vis.Visa bifogad fil 157306
OcksÄ gott!
Hoppas min affÀr fÄr in dom. Tror inte jag har sett dom tidigare Är och jag vet definitivt att dom inte finns inne nu.Visa bifogad fil 157307
Sà à à à à à à à à à à à à à à à à à à à à à GOOOOOOOOOOODA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag Àlskar dem! SÄ HISS för fan
SÄÄÄ god, speciellt om du Àlskar Àppelmumma och glögg men inte kan vÀlja mellan dem, som jagHar en sÄdan stÄende, kanske blir premiÀr ikvÀll?
Mina vanliga har inte dem. Var i gÄr pÄ Citygross hÀr i staden och de hade. Skulle köpt fler Àn tvÄ pÄsar.... Men fattar inte varför inte alla affÀrer inte tar in dem, sjukt att de inte gör det. Har kollat i tre Àn sÄ lÀnge som inte har dem Ànnu. Tidigare Är vet jag att ett Hemköp hade dem en mycket kort period bara, typ tills den pallen sÄldes slut eller nÄgot och sedan togs det inte in mer, fort gick de Ät. De andra affÀrerna tog inte in. DÄ var jag Àven pÄ Coop, Ica Maxi, Ica supermarket tvÄ olika, tvÄ olika Hemköp varav en hade en kort period samt Lidl. Vi har fler affÀrer hÀr man jag kommer ju inte till alla tyvÀrr.Hoppas min affÀr fÄr in dom. Tror inte jag har sett dom tidigare Är och jag vet definitivt att dom inte finns inne nu.
Detta Àr nog de godaste ostchips jag Àtit. Kanske att de parmesanchips som fanns en gÄng i tiden av vilket företag (OLW eller Estrella) var strÄet vassare, men det lÄter jag vara osagt, de Àr för övrigt grymt saknade, inga ostchips efter de försvann har nÄgonsin varit i stil med dem. Förutom dÄ dessa.Hoppas min affÀr fÄr in dom. Tror inte jag har sett dom tidigare Är och jag vet definitivt att dom inte finns inne nu.
Ni har fÄtt mig att trycka 2 pÄsar av de hÀr nu hiss frÄn mig med alltsÄ, som inte ens gillar chips typVisa bifogad fil 157307
Sà à à à à à à à à à à à à à à à à à à à à à GOOOOOOOOOOODA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag Àlskar dem! SÄ HISS för fan