Hiss och diss del 5

30469-estrella-julostchips-160g.webp

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GOOOOOOOOOOODA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag Ă€lskar dem! <3 <3 SĂ„ HISS för fan :D

Hoppas min affÀr fÄr in dom. Tror inte jag har sett dom tidigare Är och jag vet definitivt att dom inte finns inne nu.
Mina vanliga har inte dem. Var i gÄr pÄ Citygross hÀr i staden och de hade. Skulle köpt fler Àn tvÄ pÄsar.... Men fattar inte varför inte alla affÀrer inte tar in dem, sjukt att de inte gör det. Har kollat i tre Àn sÄ lÀnge som inte har dem Ànnu. Tidigare Är vet jag att ett Hemköp hade dem en mycket kort period bara, typ tills den pallen sÄldes slut eller nÄgot och sedan togs det inte in mer, fort gick de Ät. De andra affÀrerna tog inte in. DÄ var jag Àven pÄ Coop, Ica Maxi, Ica supermarket tvÄ olika, tvÄ olika Hemköp varav en hade en kort period samt Lidl. Vi har fler affÀrer hÀr man jag kommer ju inte till alla tyvÀrr.

Hoppas min affÀr fÄr in dom. Tror inte jag har sett dom tidigare Är och jag vet definitivt att dom inte finns inne nu.
Detta Àr nog de godaste ostchips jag Àtit. Kanske att de parmesanchips som fanns en gÄng i tiden av vilket företag (OLW eller Estrella) var strÄet vassare, men det lÄter jag vara osagt, de Àr för övrigt grymt saknade, inga ostchips efter de försvann har nÄgonsin varit i stil med dem. Förutom dÄ dessa.

Jag Àlskar ostchips. Vanliga saltade chips med ostsmak!

Och jag tycker inte om chips egentligen. Det Àr Àckligt.

Saffranskladdkakan Ă€r sjukt jĂ€vla god!! Letade som en galning, hittade Ă€ntligen pĂ„ Maxi onsdag förra veckan sĂ„ köpte. Åt i helgen, var sjukt god, i mĂ„ndags tĂ€nkte jag köpa mer, dĂ„ var den slut och fanns inte ens en etikett pĂ„ hyllan? :cry: men sĂ„ i onsdags fanns den igen sĂ„ jag köpte 2 stycken :rofl:

Liknande trÄdar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-fÀrs! God smak men lite vattnigare konsistens Àn vanlig köttfÀrs, vilket inte Àr sÄ konstigt med tanke pÄ...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 702
  • LĂ„st
Mat Förra trÄden Àr full, sÄ hÀr fortsÀtter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. GÀrna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
213 333
Senast: Enya
·
  • LĂ„st
Tjatter Okej, hÀr fortsÀtter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia CitroningefÀra, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
217 131
Senast: Sasse
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• KatthĂ„r
  • Valp 2025