Jag med! Har just bokat ett helt flak hahha!Jag tyckte den var asgod
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Har just bokat ett helt flak hahha!Jag tyckte den var asgod
och jag tycker den* var drickbar men efter 3 stycken Àr jag fortfarande mest "meh" lÀr inte köpa pÄ lÀngeJag tyckte den var asgod
à h gud, det lÄter fruktansvÀrt! (sorry)
Hiss!! Trodde den skulle vara hemsk men nÀÀ riktigt god!
Hiss!! Trodde den skulle vara hemsk men nÀÀ riktigt god!
Jag ska nog bestÀlla ett mixflak med Latitude tror jagJag med! Har just bokat ett helt flak hahha!
Ooooh! Den ska jag nog prova till helgen om jag hittar. Tycker oftast om extremt mycket vitlök. Ăr "creamy" typ syrlig grĂ€ddfil eller margarin/fĂ€rskost?Visa bifogad fil 136992
Blir en DISS frÄn mig. Alldeles för övervÀldigande vitlöksmak och hettan Àr bara het och obalanserad. Men vet andra som gillar dem.
KĂ€nde inget creamy alls. Bara vitlök och hetta.Ooooh! Den ska jag nog prova till helgen om jag hittar. Tycker oftast om extremt mycket vitlök. Ăr "creamy" typ syrlig grĂ€ddfil eller margarin/fĂ€rskost?
SÄn dÀr hetta sÄ man inte vet vart man ska ta vÀgen eller lite lÀttare? Jag har svÄrt för hetta men klarar lite mildare sÄdan.KÀnde inget creamy alls. Bara vitlök och hetta.
Visa bifogad fil 135964
En stor hiss! Riktigt goda och smidiga att steka i stekpannan.
Det Àr inte eld heller. Men jag upplever den som spritsig med mer vinÀgerstyrka Àn en hetta som har dimensioner. SvÄrt att förklara .SÄn dÀr hetta sÄ man inte vet vart man ska ta vÀgen eller lite lÀttare? Jag har svÄrt för hetta men klarar lite mildare sÄdan.
Funderar pÄ om jag vÄgar prova.Det Àr inte eld heller. Men jag upplever den som spritsig med mer vinÀgerstyrka Àn en hetta som har dimensioner. SvÄrt att förklara .
Jag köpte precis en pÄse . Kanske att jag smygstartar lite ikvÀll...Funderar pÄ om jag vÄgar prova.
Jag vill ha recension senJag köpte precis en pÄse . Kanske att jag smygstartar lite ikvÀll...
à h vad bra! Jag har nÀmligen bestÀllt ett helt flak.