Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev en DISS hÀr med. Smakar kartong med hetta.Visa bifogad fil 136992
Blir en DISS frÄn mig. Alldeles för övervÀldigande vitlöksmak och hettan Àr bara het och obalanserad. Men vet andra som gillar dem.
Tycker inte de Àr heta alls, blev besviken..Visa bifogad fil 136992
Blir en DISS frÄn mig. Alldeles för övervÀldigande vitlöksmak och hettan Àr bara het och obalanserad. Men vet andra som gillar dem.
Diss frÄn mig, hiss frÄn sambon. Tack för tipset!
Apelsinjulmusten jag fick i Smakbox smakade jag en slurk av, ingen hiss faktiskt. Resten hÀllde jag över mina revben för att kokas i och sedan glaseras i... De blev dÀremot godaNu har jag smakat Trocadero Geléhallon.
Och jag hatar den inte sÄ mycket som jag trodde att jag skulle göra, men den var verkligen galet söt. Tror inte jag kommer köpa igen, men hÀllde inte bort hela som med apelsin-julmusten.
Apelsinjulmusten jag fick i Smakbox smakade jag en slurk av, ingen hiss faktiskt. Resten hÀllde jag över mina revben för att kokas i och sedan glaseras i... De blev dÀremot goda
Hemköp och antagligen Àven Willys har.Jag ska kika runt lite, hittar jag inte sÄ hör jag av mig. Tack!
Jag har nu bestÀllt dessa frÄn Sverige.HISS pÄ smaken, diss pÄ den lilla pÄsen
Visa bifogad fil 137130
Det ser ut som leversnittar (hundgodis)Ren och skÀr besvikelse i en kartong
En av mina favoritflingor ser dock ut som kaninbajs sÄ man kan inte bara gÄ pÄ utseendet!Det ser ut som leversnittar (hundgodis)
https://www.matspar.se/produkt/ltd-sommar-onion-rings-200g-estrellaJag ska kika runt lite, hittar jag inte sÄ hör jag av mig. Tack!
Tack. Fattar inte varför de gjort sÄ barnsliga och artificiella nya smaker.Visa bifogad fil 137257Undvik om ni ogillar stark articifiell godisbanansmak
Det skulle varit torkad banan i sÄ hade jag varit nöjd. Varför göra det mer komplicerat?Tack. Fattar inte varför de gjort sÄ barnsliga och artificiella nya smaker.
En av mina favoritflingor ser dock ut som kaninbajs sÄ man kan inte bara gÄ pÄ utseendet!
Hiss pÄ.51% fullkorn
Visa bifogad fil 137259
Tack. Fattar inte varför de gjort sÄ barnsliga och artificiella nya smaker.