Smaken är som bakenPistagen var en stor DISS vilket gör mig tveksam till att köpa något mer från det märket.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smaken är som bakenPistagen var en stor DISS vilket gör mig tveksam till att köpa något mer från det märket.![]()
Deras jordgubbe/citron är väldigt god med
Det är en sort och absolut den bästa just nu i "lågsäsong"Dom enda jordgubbarna jag köper såhär års är Calinda, jag vet ärligt talat inte om det är sorten som heter så eller om det är typ nån branding? Men det är Icas Calinda iaf, dom smakar alltid mycket jordgubbe
Jag råkade få en vit jordgubbe på mina plantor som jag hade. Vet inte varför men jag fick för mig att jag skulle provbita i den där "omogna" gubben. Jäklar vad förvånad jag blev när den smakade "röd".Hur vet man när en vit jordgubbe (eller vitt smultron) är mogen? De är gröna och blir vitare, eller?
Jag som nyss hissade denVisa bifogad fil 164256
Diss, tyvärr.
Jag kan tänka mig att om man är en sån som tycker om naturell grekisk yoghurt till typ frukost osv så är denna bra. Jag smakade den rakt från burken och tyckte inte alls den smakade dåligt eller så men tyvärr är jag inget fan av att äta naturell yoghurt på det sättet.
Vi köpte den för att ha ett kalorisnålare alternativ när vi gör dip/dressing/kall sås och alltså.. Det är något i den här som inte alls fungerar när man tillsätter kryddor eller dippåsar. DEn blir kvargsträv och fruktansvärt besk i smaken. Det blir oätligt verkligen, fruktansvärt äckligt. Och jag förstår verkligen inte varför för den är som sagt inte alls så när den är "ren" utan då är den bara väldigt syrlig.
Om du är ute efter ett alternativ att göra såser/dipp på tipsar jag om Larsa 0% fett istället. Den använder jag när jag ska göra tzatziki t.ex. Använder den även som mellanmål med bär.Visa bifogad fil 164256
Diss, tyvärr.
Jag kan tänka mig att om man är en sån som tycker om naturell grekisk yoghurt till typ frukost osv så är denna bra. Jag smakade den rakt från burken och tyckte inte alls den smakade dåligt eller så men tyvärr är jag inget fan av att äta naturell yoghurt på det sättet.
Vi köpte den för att ha ett kalorisnålare alternativ när vi gör dip/dressing/kall sås och alltså.. Det är något i den här som inte alls fungerar när man tillsätter kryddor eller dippåsar. DEn blir kvargsträv och fruktansvärt besk i smaken. Det blir oätligt verkligen, fruktansvärt äckligt. Och jag förstår verkligen inte varför för den är som sagt inte alls så när den är "ren" utan då är den bara väldigt syrlig.
Tack! Jag ska kolla om den finns på ICAOm du är ute efter ett alternativ att göra såser/dipp på tipsar jag om Larsa 0% fett istället. Den använder jag när jag ska göra tzatziki t.ex. Använder den även som mellanmål med bär.
Gillar inte cheddar men letar efter starka chips. Så kanske värt att prova!Wow, super HISS från både mig och sambon! Gillar man chilli så rekommenderas dessa. Starka! Hade väl önskat lite mer cheddar smak bara.
Jag provade den med cappuccino idag i kaffet, det var inte gott! Och det luktade SÅ illaVisa bifogad fil 164192
Diss!
Fick för mig att testa propud dricka igen, efter att vissa hissat dem. Fanns inte mycket smaker att välja på i vårt ica, men denna är i alla fall rätt tradig. Eftersmaken är delicatoboll vilket är gott, men först smakar den ju skit?
Har förövrigt smakat vit jordgubbe på sommaren och de är inte alls lika goda som röda. Har aldrig köpt igen.
Det tycker jag! Jag känner knappt cheddar smak alls mest chilliGillar inte cheddar men letar efter starka chips. Så kanske värt att prova!
Cream cheese och paprika är min favorit på de där!Visa bifogad fil 164364
Dessa borde crisp'n air. En hel förpackning knäckebröd väger 90g. Jag har inte vägt ett bröd men jag tror på riktigt ett kuvert är tyngre. För alla som önskade att majskrokar fanns i knäckebrödsform - här är den!
Men det är inte en diss ändå. De har härligt krisp! Med tanke på majskrokskonsistensen så klistrar läpparna fast lite i brödet vilket är lite roligt. Dessa är VERKLIGEN en bärare av pålägg då de ju inte direkt smakar något, jag har bara provat med olika varianter av kycklingpålägg/skinka men jag kan tänka mig att dessa är GRYMMA med marmelad. Ett tunt lager apelsinmarmelad och en ostskiva på - mums.
Den där äts ofta här hemma.Visa bifogad fil 164367
Äpple och kanel är ju en beprövad smakkombination som vi alla vet fungerar. Grejen är att den funkar bra i typ paj, INTE i yoghurt. Det behöver vara varmt, lite krispigt och framförallt - sötare. Här är det kylskåpskallt och mer syrligt och surt pga yoghurt, dessutom mjukt och flytande. Usch.
Samma här. Älskar den!Den där äts ofta här hemma.