Ännu en anledning att åka dit med andra ord![]()
Eh... nej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ännu en anledning att åka dit med andra ord![]()
Ja jag tyckte jag kände igen den. Nä dit åker man inte gärna. Över min döda kropp.Eh... nejInte om det går att köpa den på postorder (eller i en Iittala outlet, Fiskars har en variant också)
![]()
Jag villhöver uppdatera Marodörens garderob plus köpa 2årspresenter och så villhöver jag mer pyssel såattehEh... nejInte om det går att köpa den på postorder (eller i en Iittala outlet, Fiskars har en variant också)
![]()
Den där är en av få shakes jag gillarVisa bifogad fil 164472
Det här kan vara bland det vidrigaste jag försökt dricka! Tänk er en trögflytande yoghurt som smakar smält glass vilken även lämnar en mysko järn-smakande hinna i munnen... Stor diss.
Det är tur att det finns lite olika så att man kan hitta någon man gillar! Är lite sugen på att prova en Barebell ocksåDen där är en av få shakes jag gillar![]()
Jag och grannen testade den idag, absolut hiss på den från oss båda! Den var då god!!![]()
HISS
Älskar ju körsbär och det smakar den verkligen, samt god svartvinbärsglass.
Varför två påsar om de var äckliga?Visa bifogad fil 164497
Här är den andra chipspåsen som köptes. Det är självklart en diss det förstår alla. Smakar oväntat realistiskt av hallon faktiskt men man vill ju inte ha söta chips som smakar hallon oavsett. Inte så mycket att säga faktiskt, ni behöver inte prova, det är äckligt.
Det var två olika smakerVarför två påsar om de var äckliga?
Aha fattade som två påsar. Nä hallon chips låter inte gott.Det var två olika smaker
Och den med körsbärssmak är helt underbar!Visa bifogad fil 164541
Hiss! Total efterrätt. Måste nog baka en kladdkaka, blanda den här med Philadelphia, och sätta ihop till en bus-snabb apelsinchoklad-cheesecake...
Den träffar precis rätt i smaktonerna, rejäl apelsinsmak. Innehåller riktig apelsin och riktig choklad. Jag åt den som mellanmål och det kändes väldigt syndigt.
Citronversionen har också blivit ännu bättre, så jag får nog göra en vit choklad-kladdkaka till den...
Nä, en stor DISS från mig i en tidigare recension.Och den med körsbärssmak är helt underbar!
Haha, köper alltid på mig många när de väl finnsNä, en stor DISS från mig i en tidigare recension.