Hiss eller diss - del 6

15375%20Magnum%20Utopia%20Double%20Hazelnut.png

DISS
Alltså blä? Jag gillar hasselnötsglass men här funkade det inte. Såsen gifter sig inte alls med varken glass eller den vita chokladen. Kommer aldrig köpa igen.

Skärmklipp.webp

Här är den andra chipspåsen som köptes. Det är självklart en diss det förstår alla. Smakar oväntat realistiskt av hallon faktiskt men man vill ju inte ha söta chips som smakar hallon oavsett. Inte så mycket att säga faktiskt, ni behöver inte prova, det är äckligt.

Skärmklipp.webp

BARA för att det skrivits så mycket om dem i tråden. Jag har nog inte ätit Knatter (originalet då) sedan jag var liten. Minns att det aldrig var ett godis man valde själv utan det fanns alltid som utfyllnad i typ påskägget eller fiskdammspåsen och det var alltid det sämsta godiset.

Smaken är okej. De gröna är lite godare än de rosa. Konsistensen är trist. Godiset överlag är jävligt trist. Gick att äta men kommer aldrig köpa igen.

1000025861.webp

Hiss! Total efterrätt. Måste nog baka en kladdkaka, blanda den här med Philadelphia, och sätta ihop till en bus-snabb apelsinchoklad-cheesecake...

Den träffar precis rätt i smaktonerna, rejäl apelsinsmak. Innehåller riktig apelsin och riktig choklad. Jag åt den som mellanmål och det kändes väldigt syndigt 😂.

Citronversionen har också blivit ännu bättre, så jag får nog göra en vit choklad-kladdkaka till den...

Visa bifogad fil 164541

Hiss! Total efterrätt. Måste nog baka en kladdkaka, blanda den här med Philadelphia, och sätta ihop till en bus-snabb apelsinchoklad-cheesecake...

Den träffar precis rätt i smaktonerna, rejäl apelsinsmak. Innehåller riktig apelsin och riktig choklad. Jag åt den som mellanmål och det kändes väldigt syndigt 😂.

Citronversionen har också blivit ännu bättre, så jag får nog göra en vit choklad-kladdkaka till den...
Och den med körsbärssmak är helt underbar!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 209
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 577
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 962
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka