Ja den är så god!Och den med körsbärssmak är helt underbar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den är så god!Och den med körsbärssmak är helt underbar!
Många (alla?) chips som ska smaka ost smakar istället margarin. Hur är det med dessa?Wow, super HISS från både mig och sambon! Gillar man chilli så rekommenderas dessa. Starka! Hade väl önskat lite mer cheddar smak bara.
Margarin, näe det tycker jag inte. Bara chilliMånga (alla?) chips som ska smaka ost smakar istället margarin. Hur är det med dessa?
Jag har testat deras granola utan tillsatt socker och den smakar wellpapp.Hittar inte riktigt men har för mig att någon testade Frebacos rostade musli?
Något som är värt besväret?
Wellpapp vore illa, dessa verkar inte vara utan socker men frågan är om det är värt extrapriset. Jag är bedrövlig på att äta musli/granolaJag har testat deras granola utan tillsatt socker och den smakar wellpapp.![]()
Hissar också den!Om du är ute efter ett alternativ att göra såser/dipp på tipsar jag om Larsa 0% fett istället. Den använder jag när jag ska göra tzatziki t.ex. Använder den även som mellanmål med bär.
Visa bifogad fil 164556
Och en till diss. Lite för syrlig och alldeles för klen vaniljsmak. Den smakar inte så mycket alls faktiskt.
Oh my god, måste ju provaVisa bifogad fil 164497
Här är den andra chipspåsen som köptes. Det är självklart en diss det förstår alla. Smakar oväntat realistiskt av hallon faktiskt men man vill ju inte ha söta chips som smakar hallon oavsett. Inte så mycket att säga faktiskt, ni behöver inte prova, det är äckligt.
Äntligen en glass utan choklad (den vita räknas inte) eller jordnötssmör! Hoppas den dyker upp här!Visa bifogad fil 164718
Hiss!
God mangosmak, asgoda swirls. Vit choklad och mango känns som en tveksam kombo dock, hade nog hellre sett något annat tugg till, men det den vita chokladen funkade bättre ju mer glassen smälte. Så helt okej i helhet, ingen favorit, men kan absolut tänkas köpa igen.
Ja vad är det med dem? Chokladglass i alla hela tiden? Har för mig jag sett någon som var jordgubb men tror den försvann, kvar är tråkiga med choklad och kakor och nötter i varierande form med olika namn. Känns som samma glass med olika namn bara. Så lika att jag inte ens ser skillnad på dem....Äntligen en glass utan choklad (den vita räknas inte) eller jordnötssmör! Hoppas den dyker upp här!
Precis. Caramel är också svårt att slippa.Ja vad är det med dem? Chokladglass i alla hela tiden? Har för mig jag sett någon som var jordgubb men tror den försvann, kvar är tråkiga med choklad och kakor och nötter i varierande form med olika namn. Känns som samma glass med olika namn bara. Så lika att jag inte ens ser skillnad på dem....