Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De måste jag försöka komma ihåg att prova nästa gång vi är i Frankrike!HISS!
Visa bifogad fil 163472
Köpte de här på vår lokala vinbutik idag mest för skojs skull, eftersom min man blev tokig i maträtten Tartiflette när han gjorde en skidsäsong i Frankrike och vi ska iväg på skidresa imorgon. Snopet nog (för honom) visade det sig att jag gillade chipsen betydligt mer än han gjorde, så jag åt upp nästan hela skålen självDe har en ganska tydlig smak av vitmögelost som jag älskar men maken har lite svårare för, och så lite rökig sälta från baconen och sötma från löken. Guuud vad gott det var!
De där är livsfarliga! Skulle kunna äta alla 8a i en sittning
Ja, absolutDe där är livsfarliga! Skulle kunna äta alla 8a i en sittning![]()
Jag dissar hundbajspåsar....
Dessa från ICA med knythandtag är lite korta, men breda. För en person som jag som inte ser så bra verkar de fungera sämre.... jag har petat i bajs tre gånger redan eftersom det är så lätt att komma utanför påsen jämfört med andra som är längre och smalare på något vis.
Så knythandtag i all ära, återgår till de andra. Valde bara dessa för att de andra var slut när jag beställde hem. Skitpåsar som skitpåsar liksom. Men icke!
Visa bifogad fil 163743
De har jag haft, om jag inte minns fel, bra påsar! Jag handlar ju på ICA och väljer där de billigaste, påsar går ju åt och tänker att kvaliteten är ungefär samma oavsett sort, om det inte är någon rulle som är dyyyr, men då blir det ju väldigt dyrt jämfört en sådan förpackning du visar.![]()
Dessa är bäst! Stor hiss alltså!
Handtag är bara överflödigt.![]()
Favoriter sedan de släpptes. Så bra när man har flera hundar.![]()
Dessa är bäst! Stor hiss alltså!
Handtag är bara överflödigt.![]()
Jag kan inte använda någon annan sort nu. Alla andra är så dåliga.Favoriter sedan de släpptes. Så bra när man har flera hundar.
Visa bifogad fil 163582
Gårdagens mellochips. PAssar den som vill ha lättsaltade chips fast i räfflat format antar jag? Smörsmaken känns inte direkt utan det smakar mest bara lite extra flottigt. Funkade bra till dip iaf.
Min fundering är om handtagen tar plats från själva det som är påsen? Så att påsar utan handtag är lika långa som påsar+handtag av den andra sorten? Får nog kolla upp det när jag köper ny rulle.... har bara en oöppnad kvar....Och jag älskar handtag på bajspåsar, så jag dissar alla utan handtag![]()
Har något ett bra tips på en allmänt tillgänglig vitlökssås jag kan be föräldrarna ta med? Jag har provat så många olika här i UK men som vanligt smakar allt vinäger!