Hiss eller diss - del 6

Gillar du kebabvarianten så har Schysst käk några olika, bland annat vitlök.
Gillar du aioli så kan jag tipsa om Bjärechips aioli-dip. Funkar mycket bra i gräddfil men funkar mest troligt även i andra liknande baser.
Pulvervarianter kan jag lätt få tag på men då måste man ju planera och blanda, jag tänkte mer kebabvarianten som jag kan ha lättillgänglig i en flaska i kylen. :)
Ska höra om Shysst käk finns till hands!

738899_main_0_738899.jpg

Dessa är bäst! Stor hiss alltså! 😁
Handtag är bara överflödigt. 😅

Håller med! Finns inga bättre!

Visa bifogad fil 163771
SuperHISS, så len och krämig! Inga konstiga tillsatser heller, förväntade mig trehundra stabiliseringsmedel eftersom den är fettfri men ICKE, mjölk och yoghurtkultur enbart! Äter den till frukost och gör overnight oats med den, supergott.
Provade den med citron igår. Svag hiss! Kändes mer som att sitta och äta kesella än yoghurt 😅 så den med citron kan jag rekommendera till efterrätt med typ bär istället för ett kvällsmellanmål!

Provade den med citron igår. Svag hiss! Kändes mer som att sitta och äta kesella än yoghurt 😅 så den med citron kan jag rekommendera till efterrätt med typ bär istället för ett kvällsmellanmål!
Haha! Både sambons och mina kollegor har frågat om det är chokladpudding vi har med till frukost, protein pulvret vi har är med nutellasmak så ihop med denna kan jag förstå varför man tror det 😂

Är det något annat jag inte får missa den här gången? (förslag om apelsincoklad undanbedes! :D)
jag vet att det är lite OT men det dyker upp så mycket kul och folk med koll i den här tråden!

Är det något annat jag inte får missa den här gången? (förslag om apelsincoklad undanbedes! :D)
jag vet att det är lite OT men det dyker upp så mycket kul och folk med koll i den här tråden!

Ahlgrens syrliga fruktbilar?
Marabou Brookie?
Om du gillar bars så Propud kolakaka.
Gillar du nötter?
Estrella Ostringar chili cheese?
Frödinge Kärleksmumskladdkaka?
Delicato grillkaka?
Delicato kanelbullekaka?
Om du gillar saft så Zeroh Päronglass.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 125
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 522
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 855
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka