Jamen samma här. Tål inte apelsin och har aldrig gillat saker med apelsin och chokladJag bor här men tror vi gett ha för go smak. Tycker det låter hemskt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen samma här. Tål inte apelsin och har aldrig gillat saker med apelsin och chokladJag bor här men tror vi gett ha för go smak. Tycker det låter hemskt.![]()
Visa bifogad fil 163227
Hiss!
Simpla och goda. Glad att min Ica-butik köpt in den lagom tills jag ska bara en biscoff-tårta![]()
Den "naturella" testade jag igår. Den megahissar jag!Visa bifogad fil 163226
Mangon i sig astrevlig, men de är verkligen hetta i dem.
Så halvhiss, vill verkligen smaka den "naturella".
Den äter jag med ris. SÅ god! Megahiss från mig! Tomatsoppa och ris, lite knaperstekt bacon och philadelphiaost!Visa bifogad fil 163257
Känns som att jag nog är sist i Sverige att prova dessa kanske. Den här var i alla fall god, fick krydda på den lite med aromat samt tillsatte lite pasta. Middag på typ 10 minuter, perfekt. Oväntat god och krämig också med tanke på att det bara är knappt 50 kcal per dl, men man får stödfodra med bröd om man inte ska hungra ihjäl på kvällen sen![]()
Har försökt leta efter dem på min lilla ica men nopeDen "naturella" testade jag igår. Den megahissar jag!
Jag hittade dem på Ica Maxi för 20 kr!Har försökt leta efter dem på min lilla ica men nopeo hemköp har bara dem starka o passionsfrukten. Coop har ingen
![]()
Diss av mig också, det var verkligen som att smaka på plast/gummi blandning av något slag…Gav bebisen plant baserad Baby bel-ost. Han gnagde lite i ett hörn bara så blir diss på den.