Hiss eller diss - del 6

Skärmklipp.webp

Jag inser nu i efterhand att jag fallit för reklamen här på buke (inte så konstigt med tanke på alla bra tips här!) och jag älskar ju apelsinchoklad.

Jag har ätit yoghurt med någon form av chokladsmak kanske två eller tre gånger i mitt liv, alla längesen och jag har aldrig tyckt om det. Och jag tyckte inte om den här heller faktiskt. Det smakar ju apelsinchoklad (mums) men själv kvargen ger den liksom en väldigt tydlig sur underton. Istället för len och mjuk som godiset choklad är så blir den här skarp och syrlig. Jag kan tänka mig att om man är en person som inte gillar mjölkchoklad utan föredrar mörk choklad så kommer man gilla den här lite mer.

Nej det blir diss från mig faktiskt :(

Visa bifogad fil 163206

Jag inser nu i efterhand att jag fallit för reklamen här på buke (inte så konstigt med tanke på alla bra tips här!) och jag älskar ju apelsinchoklad.

Jag har ätit yoghurt med någon form av chokladsmak kanske två eller tre gånger i mitt liv, alla längesen och jag har aldrig tyckt om det. Och jag tyckte inte om den här heller faktiskt. Det smakar ju apelsinchoklad (mums) men själv kvargen ger den liksom en väldigt tydlig sur underton. Istället för len och mjuk som godiset choklad är så blir den här skarp och syrlig. Jag kan tänka mig att om man är en person som inte gillar mjölkchoklad utan föredrar mörk choklad så kommer man gilla den här lite mer.

Nej det blir diss från mig faktiskt :(
Älskar mjölkchoklad, inte så förtjust i mörk men tycker kvargen var riktigt god. Så det handlar nog bara om tycke och smak.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 119
Senast: Lavinia
·
Hästvård Tar det dåliga först. Igår var Kele in på klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 517
Senast: Spirax
·
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 844
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka