Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju för att de inte är goda![]()
Älskar mjölkchoklad, inte så förtjust i mörk men tycker kvargen var riktigt god. Så det handlar nog bara om tycke och smak.Visa bifogad fil 163206
Jag inser nu i efterhand att jag fallit för reklamen här på buke (inte så konstigt med tanke på alla bra tips här!) och jag älskar ju apelsinchoklad.
Jag har ätit yoghurt med någon form av chokladsmak kanske två eller tre gånger i mitt liv, alla längesen och jag har aldrig tyckt om det. Och jag tyckte inte om den här heller faktiskt. Det smakar ju apelsinchoklad (mums) men själv kvargen ger den liksom en väldigt tydlig sur underton. Istället för len och mjuk som godiset choklad är så blir den här skarp och syrlig. Jag kan tänka mig att om man är en person som inte gillar mjölkchoklad utan föredrar mörk choklad så kommer man gilla den här lite mer.
Nej det blir diss från mig faktiskt![]()
Visa bifogad fil 163214
Det är ert fel!
Jag som är magopererad tycker att sådana där är lagom mellanmål faktiskt.
Jag ser den inte som ett proteintillskott utan en bra och snabb efterrätt till vardags, tex om en har ätit en lättare middag i stil med soppa![]()
Den kommer helt klart inhandlas och avnjutas som alternativ till glass
Jag ser den inte som ett proteintillskott utan en bra och snabb efterrätt till vardags, tex om en har ätit en lättare middag i stil med soppa![]()
Jaha ännu en att ge sig på jakt efter
Jaha ännu en att ge sig på jakt efter![]()
Jag lät bli att köpa idag eftersom jag trycker i mig mängder av dem. Ångrar mig nu.Visa bifogad fil 163227
Hiss!
Simpla och goda. Glad att min Ica-butik köpt in den lagom tills jag ska bara en biscoff-tårta![]()
Willys i Umeå hade många av den onämnbaraför få bukefalister här?
![]()