Hiss eller diss - del 6

Om den inte finns pÄ ICA imorrn Àr min vecka förstörd kÀnner jag nu.

Jag var faktiskt snÀll nÀr jag var in pÄ ICA Maxi i förrgÄr, det fanns tre kvar och jag tog bara tvÄ :D

@co-SMAD4

Edit: Kan tillÀgga att det var inte i nÀrheten av nÀstan slut pÄ de andra sÄ antingen Àr det mÄnga Bukefalister i Falun eller sÄ har andra ocksÄ upptÀckt den :rofl:

Jag var faktiskt snÀll nÀr jag var in pÄ ICA Maxi i förrgÄr, det fanns tre kvar och jag tog bara tvÄ :D

@co-SMAD4

Edit: Kan tillÀgga att det var inte i nÀrheten av nÀstan slut pÄ de andra sÄ antingen Àr det mÄnga Bukefalister i Falun eller sÄ har andra ocksÄ upptÀckt den :rofl:
Nej det var samma pÄ Maxi i Hudiksvall förra veckan. Hyllorna var typ nÀstan helt fulla pÄ de andra smakerna men soptomt pÄ den..

Vem blir först med att testa dessa?
353613d0ffa0cd93b8bbb6cbcc2ce8eb.jpg

Klara, fÀrdiga
.spring!

Liknande trÄdar

HÀstmÀnniskan Hur gör man? Varning för lÄngt inlÀgg. Situationen ser ut sÄhÀr: I september-januari 2010/2011 stod min hÀst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 084
Senast: Lavinia
·
HÀstvÄrd Tar det dÄliga först. IgÄr var Kele in pÄ klinik för vad jag trodde och hoppades skulle bli Dagen F som i Friskförklaring. Damen har...
Svar
9
· Visningar
1 493
Senast: Spirax
·
HÀstvÄrd Var drar ni grÀnser för nÀr ni - oavsett veterinÀr och annan mer eller mindre sjÀlvutnÀmnd expertis anser - tycker att 'nu Àr det nog'...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 745
Senast: tretjak
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

• Lymfangit