Visst Àr den?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KÀnner samma.Om den inte finns pÄ ICA imorrn Àr min vecka förstörd kÀnner jag nu.
Inte du ocksÄ!
Jag Àr med pÄ Team INTE gott med apelsinchoklad!Inte du ocksÄ!Et tu, Pepp!
Jag Àr med pÄ Team INTE gott med apelsinchoklad!
Om den inte finns pÄ ICA imorrn Àr min vecka förstörd kÀnner jag nu.
Nej det var samma pÄ Maxi i Hudiksvall förra veckan. Hyllorna var typ nÀstan helt fulla pÄ de andra smakerna men soptomt pÄ den..Jag var faktiskt snÀll nÀr jag var in pÄ ICA Maxi i förrgÄr, det fanns tre kvar och jag tog bara tvÄ
@co-SMAD4
Edit: Kan tillÀgga att det var inte i nÀrheten av nÀstan slut pÄ de andra sÄ antingen Àr det mÄnga Bukefalister i Falun eller sÄ har andra ocksÄ upptÀckt den![]()
Jag och min bÀsta vÀn Àlskar att vi inte gillar samma saker. Finns det lakrits Àter jag upp det, Àr det supersurt Àter hon upp det osv VÀldigt praktisktInte du ocksÄ!Et tu, Pepp!
SÄ Àr det med mig och min dotter med godis med olika smak. Jag gillar röda fÀrger och hon gillar gula. Peeerfekt!Jag och min bÀsta vÀn Àlskar att vi inte gillar samma saker. Finns det lakrits Àter jag upp det, Àr det supersurt Àter hon upp det osv VÀldigt praktiskt![]()
Vem blir först med att testa dessa?
![]()
Klara, fĂ€rdigaâŠ.spring!
Jag!!!Vem blir först med att testa dessa?
![]()
Klara, fĂ€rdigaâŠ.spring!
Jag hoppas att jag inte ser den för avskyr kombinationen, men kommer absolut köpa efter alla hissar⊠och sen troligt INTE gilla sjÀlvJag brinner absolut inte för apelsinchoklad men tycker inte illa om det.
Kommer ju definitivt köpa kvargen nÀr jag ser den, alldeles för nyfiken![]()
LĂ„ter lovande!!Jag!!!
Ăppnade min pĂ„se igĂ„r, alldeles för goda!!!
(De hade kunnat skippa sockret, för mig hade det inte gjort nĂ„got om de var liiiite syrligare, men de var Ă€ndĂ„ VĂLDIGT goda!)
Vi krÀver recension av bÄda!Jag har en pÄse hemma
Ăven deras mango med chili!
Testat och HISSAR!!!