Smaken klassisk, på majskaka ny? Inte heller sett innanIntressant! Den måste vara ny, tänkte jag. Så står det ”klassisk älskad smak”![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smaken klassisk, på majskaka ny? Inte heller sett innanIntressant! Den måste vara ny, tänkte jag. Så står det ”klassisk älskad smak”![]()
Intressant! Den måste vara ny, tänkte jag. Så står det ”klassisk älskad smak”![]()
Smaken klassisk, på majskaka ny? Inte heller sett innan![]()
Intressant! Den måste vara ny, tänkte jag. Så står det ”klassisk älskad smak”![]()
Det tänkte jag självklart också. Misstänker att det är så de tänker också.Jag tänkte direkt "Dillchips" när jag läste klassisk smak![]()
Jag tyckte också dom var meeh. Inte äckliga egentligen men inget jag kommer köpa igen.Typ diss?
Visa bifogad fil 162353
Framförallt för att man knappt känner någon smak av varken brynt smör eller havssalt. Så de blir lite meh bara.
Eller hur? Lite platt fall. Det låter ju sjukt gott.Jag tyckte också dom var meeh. Inte äckliga egentligen men inget jag kommer köpa igen.
Vad har man den till?
Vad har man den till?![]()
Jag tyckte den var helt okRedBull Pink Edition "Hallonsmak"
Fetdiss. Smakar wc-anka, typ.![]()
Ja, t.ex. bakning/glass. Fint alternativ till dulce de leche om man är laktosintolerant och inte orkar göra egen kolasås från grunden.Vad har man den till?![]()
Jag hissar för smak, och dissar för seghet!Visa bifogad fil 162469
HISS! Värdig storlek på bilden för det är jättegott.
Jag tycker inte om äpplejuice men gillar att äta gröna äpple. Jag tycker inte om att äta päron alls, men älskar allt man kan äta och dricka med päron. Väldigt konstigt! Ska testa den, måste vara god juVisa bifogad fil 162404
Sambon handlade ensam igår och det var 2 för 35 på YO. Han frågade vilken smak jag vill ha och jag gillar de röda smakerna typ smultron, jordgubb, hallon osv, inte de gula smakerna som citrus och annat syrligt.
I hans försvar är ju denna grön.. Jag hade aldrig valt denna själv men den var faktiskt helt okej! Jag brukar inte ens gilla päron men här var smaken väldigt mild och fin, ingen syrlighet alls nästan vilket jag gillade. Däremot smakar den inget äpple alls tycker jag. Kommer nog ändå inte köpa igen om jag får vara med och ha en åsikt men som sagt, helt okej.
Brist på seghet? Eller för mycket seghet? Hoppas på det sista, då måste jag provaJag hissar för smak, och dissar för seghet!